Quandu l'aghju spitu u latte à latte?

Ogni tutti sapi u beneficu di u latte maternelle per un zitellu di u primu annu di vita. Ma u ritmu mudernu di vita prupone novi sfidi è bughjetti bellu aspra ùn deve esse u babbu per un tempu.

Perchè u zitellu à cultivà sanu, hè impurtante ùn interrompi l'omi è a cura di a so nutritura, è avè prematuremente esprimenu un latte materno. Inoltre, a quistione di u decantudu chì u latte hè stagnante, insuficimentu o un'acqua eccessiva hè urgente.

Ma assai, particularmente i mammi ghjovani, ùn sò micca sempre sapè cumu sprimà a zucchero à mani. A mancanza di spirienza è di cunniscenze puderà sorghja u panicu, chì hà affettatu negativamente u prucessu di a tacchizzata.

In fatti, a tecnica hè assai simplice. Hè tuttu di a pràtica è a vuluntà di ottene un risultu pusitivu.

Cumu preparanu pè a decantazione di latte nantu à a manu?

Sì avete bisognu di esse espressione di latte in a prima simana dopu a partiu - assicuratevi di truvà 10-15 minuti per un maschile di i glandula mammariali. U latru spedinu di u latti s'arrisatta rapidamenti è ùn hè micca cusì simplice di esse espressi u latti in u principiu. Avete aghjustatu appendicate u pellu cù i dete mani in un circulu circulu. Poco a poco, el pecho se ablandece e lu latti cumincià à cuddà in mancu.

Se u duminiu hè di pruvucà una picca di latti, sò assai cunnisciuti assai metudi. Inoltre, ogni donna u tempu avè u so sicrettu.

Trà i metudi univirsitarii - una bagnu ducida, bè calata (tè cun latte, tavuliu verdura o tes unificatu per a crescente a zuccaria). Sì si sò alluntanati da u zitellu - imagine o oliu. Tali trucelli psicologichi sò ancu aiutà à rinfurzà a taccioni.

Cumu esse spressione u legatu corpu - i principii di a tecnulugia

Pre-selezziunà un cuntainer speziale per u latti. Hè megliu esse elettu un magazinu largu. Pruvate aduprà platterte sterile clean. Piglia e mani.

Sceglite un positu pusatu. Pone u cuntinuu di latte à una distanza adattata.

Aghjunghjite u palmu di i pene perchè u pulenda ghjè situatu à u ciminu di l'halo (un pezzu rossu di fosca in furmagliu u pico), è l'indexu era sottu à u capelli.

Allora, cù movimenti sliding, pressu è liberate à l'areola è di ritornu. Ma hè impurtante per esse troppu prissioni. Inutile, pudete infiernà a glàndula mamaria. Sperate solu u vostru bòte fugliale.

Inoltre, pruvate micca fidgetà nantu à a pelle di u to pettu - questu u salvà di i scuffs. Allora pozzu trasfurmà a palma in un cìrculu cù u rispettu à u pezzu. Questu ferà possibili à scumpressu u latti di tutti i duchi. Attentu di u capezzolu - evite presioni forti.

In u cumènciu, u latti serà dèbitu. Allora, se continuate, vi piglia in mancu.

Mentre chì u sceccu s'impunna, u latte durà più in lezzione. Invece di currenti, ci anu da pate. Questu hè un signu sicuru chì pudete attravirsassi à decantendu un altru pettu.

Cumu sapete s'ellu ci hè decantu u latte per voi?

Durante u prucessu di espressioni, ùn ci hè una sensazione penosa, chì significa chì tuttu hè bella. U pene è un sintomu alarmanti chì ùn pò micca esse ignoratu.

Se face nantu à 6 - 8 minuti - hà dunque masterizatu a tecnica di l'espressione.

Cumu hè megliu per a mamma per esse espressione?

I donne aduprate oghje si spiegà cumu hè megliu: per sprimà a zucchero in modu o pi amma!

Oghje, pudete fà selezziunate alcuni pompa di buttare. Ma ùn puderebbe risolviri tutti i prublemi. In certi casi, u so usu dà a inchazione di u pettu è un crescitu di l'areola in grandezza. L'espressioni da mani hè unu di i modi pruvucati, efficace è più veloce.

In u prucessu di a pràtica, avete bisognu di assai pacienza, ma pocu puderebbe intende cumu pò esse spressione correttamentu u latte cù e vostre mani. Ogni passati per esse l'espressione di latte, più di pagà per a salute di u zitellu.