Li linfòciti sò abbinuti

A funzione principalu di e cungressi immune hè a formazione curretta di una retazione protettiva di l'organiziu in risposta à a penetrazione di virus. Per quessa, hè impurtante prestu attirà à i risultati di un testi di sangue è piglià a misura approprje si i linfoniche hè ridutta ancu u ligne o u so cantu hè rifiuttu da i paràmetri normi, di seguità a cuncentrazione.

Causes di un countu di limfochismi bassa in u sangue

Li livelli ammissibili di i cungres immune in quistione sò di u 18 à u 40%. A variazioni in questa gamma sò pussibuli cun stress, overfatigue, in e donne, i fluttuazioni sò in qualchì volta causata da u principiu di u ciclu menstruali.

U liveddu di linfòciti in u sangue indica u sviluppu di linfopenia. Sta situazione hè carattarizata da a migrazione di e cèl·lale chjamati da u fluwu biològicu chì circuleranu in i navi à i tessuti induve u prucessu infjammatori. E patologii anzi ponu esse a causa:

Semu devi esse nutatu chì questi fattori sò caratteristiche di linfopenia assuluta. Questu significa abbastanza casi assuluta di qualchi tipi di limfochiti in u sangue.

A forma relattiva di sta cundizzioni indica chì u percentualu di limfochite à l'altri tipe di cellu in a formula di leucocita hè disturbatu. Comu regula, tali limfopenia hè eliminata più faciule è più veloce, chì ùn hè micca sempre un signu di prucessi infjammatorii severi.

In pregnant women, u nùmeru di limfochismi hè spessu sottumessu. Questu hè dovutu à u mecanismu naturali chì permette l'ovu à fertilizà. Inutamente (mantendu u livellu nativu di i cungressi immune), i linfòciti perceive genes masculines com'è stranieri è, per consensu, cuntribuiscenu à a furmazione di una risposta aggressiva, sguassà a so penetrazione, è escludennu cusì a pussibilità di l'gravidanza.

Li linfòciti sò abbandunati è i monocyti sò elevati in u test di sangue

A riazione di u sistema immune cunsiste à l'absorzione di cungresi patogeni straneri, è in a so eliminazione. In questu prucessu, i monocculi è i limfochite participanu, perchè u so percentualità in u sangue hè impurtante, indicando a prisenza o assenza di inflammazioni. A devenza in a cuncintrazione di e cèl·lula da e normi stallate indican una malatia infecciosa o virali.

Un aumentu di a cuncintrazioni di monocyte, quandu i linfonichi in u sangue sò abbandunati, pruvucarà i ragiò seguenti:

Hè devi esse nutatu chì i fatturi chì anu cuntribuiscenu à stu cambiamentu in u nùmeru di e cungres immune pò esse e malatie semplice, per esempiu, a gripe, infezzione respiratoria aguda o infezzione respiratoria aguda.

A Mononukleosi ùn hè raramenti accumpagnata da una diminuzione simultaneiu in u numeru di limfochismi, questu hè tipicu solu per i primi stadioni di a malatia. In u più sviluppu di u so sviluppu, a cuncertazione di e cèl·lula aumenta proporzamente cù i monocyte, è in un tempu currettu.