Forbes hà chjamatu i nomi di l'attori più lucrati di Hollywood

L'edizione di Forbes hà cumpilatu a so qualità annuali di attori, chì a filmografia hè più prufittuosa per studiu di film. Jennifer Lawrence, ricunnisciuta da a rivista cum'è l'attrice più alta pagata, perdiu u palme à Chris Evans.

Top Three

In u primu locu da a finalità di u 2015, Chris Evans, chì hà ghjucatu in u filmu "L'Avengers: L'Era di Altron", "U Primu Avenger: L'altra Guerra". L'actor riturnò i pruduttori $ 181,8 per ogni dòdu hà pagatu per ellu.

A seconda pusizzioni di Mila Kunis. Grazie à u filming in i cintes "Aumente di Júpiter" è "Oz: Gran è terribbili", hà multiplicatu hà rifiutu nantu à u so dàvulu cù più di 87 volte.

I troppi principali hè Scarlett Johansson, chì hà statu capacitu per portà studios cinematografici di 85 dollari per ogni dòrumu. U successu di l'attrenda hè stata traversata da i film "Avengers: l'Età di Altron" è "Lucy".

Leghje ancu

E attorii belli costu

Gwyneth Paltrow cù u risultatu di 82.9 i dòti per 1 dòru, hà travagliatu un postu in u quartu locu. Dopu ella era Emma Stone, chì hà guadagnatu 54 soldi per i so patroni per ogni dòricu di u so tarifu.

U top 10 hà ancu include Chris Hemsworth ($ 42,1 per 1), Vin Diesel ($ 40,3 per 1), Jennifer Lawrence ($ 39,1 per 1), Mark Wahlberg ($ 39,1 per 1) è Duane Johnson ($ 28.1 per 1).