Corn on the heel

Carni nantu à i pedi - micca nnu pocu, caghjà di noi, almenu una volta in e so vita, è hà scontru. Hè abbastanza per mette un incantati scarpi, è dopu à un qualchì ura, avete un problema prublemi. Spicificanu assai a furmazione di i calli in i tacchi, chì, per via di a so locu, sò sempre noti sottu à u caminu, è anch'elli chjappà rapidamente, causendu moltu cunfortu. E cunsiderate cumu pudete evitari stu prublema, è chì fà chì u callu nantu à u calcariu still appearing.

Tipi di callusi in i tacchi

U furmagliu hè com'è u risultatu di friczione prolongata è di prissioni annantu à a pelle. À i petra ponu esse di trè tipi: secca, bagnata è interna.

Callus sdu di u piu

Hè un segellu da una zona di a pelle queratinizzata, u solitu un tonalu chjaratiforme caracteristicu. Di tutti i tipi di callosi, i sicchi sò in norma u più pocu doloru è spessu seguitanu senza cura. Se tali callus ùn hè micca causatu incomodità, ùn hè micca bisognu di un trattamentu specificu, salvu cura cura di i pedi è l'usanza regulare di a crema emoliente.

Wet Corn in u calcariu

Questu hè un fluidu subcutanicu chinu di fluidu. À i tacchi, dovutu a pressione pressu in u caminu, rumpiu prestu. Dopu à a rivolta di a burbuila, una ferita dolorosa hè furmata, chì deve esse disinfettata è da tratta com'è una lussuria normali di a pelle.

Ma u tufu innianu

L'apparenza più displeta è sempre cusì dolore di corani. Esternamente, pò assimiglià un callu sicuru o solu una abrasione chjaume è u stretchimentu di a pelle. In questu casu, i prucessi principali si ponu prufundanu sottu à u capu di u pilu di l'epidermisa, chì parulle à a carotte plantar cù e caratteristiche. Sottu sottu u caperu esteranu sò generalmente situatu un tipu di vignaghjolu, in prufunditu in u corpu.

Cumu guariscenze u granu nantu à u calone?

Siccomu l'altri tipi di corani sò assai sfarenti, i metudi di trattu callinu à i tacchi sò direttamente dipendenu da u so tipu.

Trattamentu di calli umiti nantu à u taleddu

In l'eventuali chì l'espanjeur, u locu di granu deve esse disinfettatu immediatamente cun antisepticu, da, in casu possibbili, lubricate la ferita cun un inguientu antiinflamatoriu è applica un pezzu annantu. Iodine in stu casu ùn hè micca cunsigliatu, postu chì hè pussibule di creme a furia ferita in più. Dopu chì a ferita guariscenze, a pelle fugliale hè robba cu cura di cura di tisei, pinza o pizze .

Cumu tratta i calli secchi nantu à i tacchi?

Stu tipu di callusi in i tacchi sò numarati più frequentamenti è ghjeneralmente sò solu scraped off cù a pedra di pómez, avè prendenti annunziate aduprà a sofframente di a pelle. Prima di tuttu, i farmaciiali specializati in u acidu salicylic can be used per questa. Per fà quì, cortà u pughjale in u pedace da u diametru di u callu è fassi nantu à u pezzu, dopu à quale hè una tappa di prufume hè appiicata nantu à a prima, è dopu una altra hè appiicata, digià un patch. Questu hè fattu per a prutezzione di a pelle sana. Dopu à 6-8 ore, u granu pò esse eliminata apposta da pumice.

Comu caccià u corru di u corpu di i rimedii tradiziunali?

U cornu relativamente frescu pò esse eliminata cun un limonu:

  1. Per quessa, una pelle di limone hè appiicata à a pelle steamed previ.
  2. Pribintovyvayut è si partianu pernoce.
  3. Dopu chì u callu s'assicera, è pò esse pulita cù a pedra pómez.

Quandu u callu secu hè cunsigliatu per pegà cù pinu ghjuve o resina spruce o propolis . L'additivu si deve esse cambiatu ogni ghjornu, è hè vulinìbile di rimbarsciarè e so tene. L'effetti hè diventatu in una settimana.

Ridate di u callu aiutà aiutà e cipudine:

  1. A mezza ghjuvante per un ghjornu per macerà in l'acitu di vinu.
  2. Dopu quì, posto u pezzu di cipolla à u focu.
  3. Aduprate cellophane, cima cù un attrazzu è lasciate da a notte.
  4. In a matina, avete bisognu à lavavvi i vostri pezzi, è sguillà a coghju, chì hà abbughjatu durante a notte.
  5. Continuu finu à chì a pelle hè purificatu da u granu.

Duranti u trattatu di callosi avete bisognu à piglià cun cura di i vostri pedi:

  1. Utilice solu calzari cioccu.
  2. Fate bagnu di pedafi cuntrastante.
  3. Regularmente lubricate cù crema.