I pianti di tomàghjuli stinnilicati - chì faraghju?

A volte, i hostessi chì piantò mudastri di tomate face u prublema di stese a so piantana. Cosa da fà, in case chì i pani di tomate sò stirminiati è chì modi pò esse impeditu: avemu avertitu in detail.

Perchè sò e ciucieri di tomate?

Sì i piantini di tomate sò stirminiati, ùn ci hè bisognu di fà a culpa di a varietà è di circà spiigazioni di justificà, a ragiunata hè trivia - a visitadora hè smegata (o fighjatu). Parechji si sorprendenu: "Cumu puderebbe fà a patrona?" Questu - u più impurtante. Eccu dui reguli basi per a serezza di pumati per ùn stenderu.

  1. Luce. A Natura hà pensatu à tutte e so mekanismu per i più chjucchi. U cumpurtamentu naturali di e piante: ùn abbastanza bellu pianu - pudè indirizzu per questu. Per quessa, u sembra di u pumadoru in casti, ùn anu micca avidità. Ùn ùn pruvate à impruduverà quantu pussibule in un caffè. Chì sere più bellu chì tene un pocu arbulu, ma seranu sani è forti. E sti chjubi daranu assai più fruttu chì sprouts stunted sickly, cultivate in cramped conditions. Sì, è accunsenu, hè megliu à guardà 20 arbusti chì sò assai fruttìvuli di 50, dannu a listessa cantata di racolosa.
  2. Cura Extra. Questu pò ancu ferisce a to mudi. Dopu tuttu, sè vo vulete nantu à l'acqua è fertilice i pumati giovani, anu da crescenu troppu rapidu è cumincià à arragnu. Per via di cunsiquenza, serà un prublema cù stende. Ricurdativi di u principale: i muduli di i pumati si sò riabilitatu solu quandu vi vede chì a terra hè secca.

Cregite a situazione

Cumu prutezziu stese, ora sapete. Hè da esse da ciò chì deve fà sè ùn avete succidutu.

1 strada. Quandu si piantava muderni in u pianu, hè necessariu di cutulà i zicchini. Ma questu ùn significheghju micca chì deve digià aghjunghje prufonda (u pianu sottu pò esse still friddu è micca calore dopu l'inguernu), hè abbastanza solu per amparà à pianificà "in un penditu". Prima, furmà a prufundità di 8-10 cm, pour l'acqua è aspetta à ch'ella hè assuluta da assenza. Dopu chì i pianti sò spargugati nantu à u sulcitu in tale manera chì a cima di un insetu era micca vicinu à l'altru tipu di quellu à una distanza di 50 cm. Un pocu tricku: stabilisce e radici à u sudu, perchè a pianta sarà ghjustu à u sole.

2 viaghji. I muduli di u pappagallou pò esse divisu in dui parti. Per fà questu, tutte ciò chì hè più di 5-6 foglie deve esse tagliatu è ponu in un vaso d'acqua. Appena appena una simana dopu in i taglioli chjappi appareceranu radiche. Quandu si righjunghjenu à 1-1,5 cm, pudete trasplantà e mudeli in corsi o macchi. Stu metudu vi permettenu di ottene parechji pezzi, a nova mità di quale si sarà furmatu in un corpu unicu.

Avà parlatu di ciò chì facenu cù a parte di fondu, da quale a poda era fattu. Prestu, nantu à l'arbuli circuncisi, ci anu figlioli. Demu a cultivà 5 cm è, sighendi solu i dui culi, tutte e cose più basso. Pigliate a primura. Pruning stepons ùn deve micca fà nanzu è micca più tardi à 20-25 ghjorni da u disembartamentu piantini in u terra aperta.

3 modu. Quì hà cunsideratu a situazione chì e cose chì e piantini sò micca allungati, ma ancu cambiatu u so cor verde sana à u verde pallidu. Tutti dui signali indicanu chì i vostri muggini ùn anu micca boni nitrogenu. Naturalment, ci vole à nutriscia. Per fà questu, bisognu di disolviri 1 culletta d'urè grande per 10 litri di acqua è avè un bagnu spruchendu cù u liquidu riflettu. Allora per uni pochi ghjorni, sguassate i cuntenenu cù i pumati in una stanza fresca (8-10 gradi C). In u risultatu di tali azzioni, i piantini principianu da acquistà un bonu culore verde è ancu un pozzu à stallamentu in u crescita.