Pera «Meli» - descrizzione di a varietà

Oghje cù u nomu di a varietà di a pera "Meli" hè diventata chjara chì hà gustu assai dolce, cun u gustu di gustu è l'aroma. Cum'è hè stata rapida in a Crimea, hè spessu chjamata "Meli di Crimea". E resultò da cunsidenza di a polinizazione di i Francesi "Bere Bosk".

Descrizzione di varietà pera "Medovaya"

A varietà hè cunsigliata per u cultivamentu in a regione di u Caucasus Nordu. Quandu si riferisce à variità di u tardu di u oghje, a maturità extravagante si faci à a mità di settembre.

L'aranciu di "A miele" hè di altu mediu, cù una chjesa piramidale. In seguitu, basatu in questa variità, una tipa di culonna "Meli" cun una corona assai cumplicata, hè ideale per i giardini peti hè stata ottata.

I frutti sò grossi, alcuni 400-520 grammi à u pesu, u pesu mediu è solitu 350 gramma. A forma di u fruttu hè spartaghju falata, inugee. A so superficia hè tuberosa, cù una crescita splehenata di cunsunanza.

A pelle di pira è magre, secca è liscia, è u culore hè verde-giallo cù brusgiose marrone. Ci sò sottu puntati di u focu sottucatulianu di u culore grisgiu. A carne di a crema hè cremosa, fragranza è assai succosa. Ci hè solu daveru in bocca, deixendu un postgettu di meli.

In seguitu a descrizzione di a varietà di a pera "Meli", devi esse citatinu chì ella deve bisognu di u polinizadoru, postu ch'ella hè solu parzialmente infirma. Almenu dui alcoli polistichi avissiru esse prisenti nantu à u situ, chì ciurenu è riunioni in u listessu tempu chì Honey. Li megghiu candidati per questu rolu sò i variità di pearu "Tavricheskaya", "Miracles", "Bere Bosk" è "Bere Ardanton".

In a presenza di boni pollinatorii è altri fattori favurèvuli, u pruduce di a "Pappella" hè di corti finu à 110 chilò in un arbre. Quandu a maturità removable di pira ùn si sfucianu, è cuntinuanu a attaccaru nantu à e rami. Si qualchì parechji fichi ùn sò micca timidi, ci anu da esse abbandunatu nantu à l'arbre, postu chì dopu a racoltà ùn riitenu micca, ma durmivanu è ùn anu micca u gustu è dulcezza.