Pani raffiata di pita

Strudel hè un dilicatu di a cucina austriaca. In fattu, questa pasticceria hè a più spessu cun un dulce riposu. Ma per piglià a pasta è savurita, avete bisognu di certu cumpetu è tempu. Vi daraghju una versione simplificata di a preparazione di piccosa strudel da u pita bread. U tempu per a so preparazione hè assai pocu, è u gustu hà maravigliatu. Allora, a ricetta strudel per lavash l'aspetta.

Pani di notti raccapata cù manzili

Ingredients:

Preparazione

Elimina mi manchi da a pelle è u core, è tagliate in tazzi. Mettite cù 1.5 cullizzioni di zuccaru è, siddu vulete, aghjunghjenu a canna. In una padedda, fetta 30 g di mantova, pate e appiccicate è, è prumesse, fritte finu à oghje. Abbassi u ovu cù u zuccaru restante. Capricci di Lavash, cun un mantellu rossi, è in cima cù una misura di zuccaru è ova. Scambià una struttura uniforme di manufattu, nantu à i zucchetti taglioli.

Dopu avemu fattu a strudel: prima volta l'arghjintedda di u pani di pita, è da pudè riduce a pezza cù u rinchju in u roll. In u una pappaglia apertuata cù un pappagallo, dissiru a strudel cù una spina, avemu the lubricate cù a mantra è mandi à u fornu, calienta à 180 ° durante 15 minuti. Prune-made apple strudel da u pate paese pò esse sprinkled cun zucchero pulbu.

Cusì, aduprate sta ricetta, pudete puru preparà un strudel da lavash cun un cherry . Per fà quì, sguassate i ciliegie da i ciliegie, mischreghje cù zuccaru è fècheru (per esse da impugna l'excurità liquida), se vulete, aghjunghjenu u zucchero di vellerie. Pudete ancu aduzzione di biscotti congelati. Solu avè bisogna esse acquistatu in anticipu da u freezer è scandutu naturali.