Cumu hè pastelli di Pasqua à u fornu?

A festa aspittava di a Resurrección Brillante - Pasqua hè vicinu. È per quelli chì sò in attivu a ricerca di ricetti riesciti per cugliera di Pasqua , avemu dettu qualcume di cunceta di Pasqua in u forno correctament. Cerateu certamenti certezza i prudutti preparati cù l'implementazione di e propostu cunsiglii.

A ricetta per un triscimentu di Pasqua in u fornu

Ingredients:

Preparazione

Questa prova di ricetta per u pastore di Pasqua in u fornu assume l'usu di kefir cum'è basa. À questu, i prudutti sò un pocu umore è da questu solu savore megliu. Tutti i cumpunenti per u teste sò presu di u frettu à uni pochi di prima di a preparazione chì deve esse, per quessa turnanu a stessa temperatura di l'ambienti, è immediatamente volte l'espurtazione, caldi u kefiru à una temperatura di quattru à quaranta à quattru-dui gradi. Disolveremu in u legatu frescu, a mità di un vetru di zuccheru è di dui vetrichi di farina di granu tamantu di u livellu più altu. Stirà u cuntenutu finu à chì i cristalli dolci sò dissolute è situate in un locu caldu, chì cuddà u platu cù una spugna o tela.

Duranti stu tempu, appruntarete u pappu. L'arrimbàni bè, a so secremente neci è l'arrampià cù farina.

Dopu à l'opara si sviluppa è appendece una cappa spuma, aghjunghje la crema agria, a mantra è a margarina è purghjite a massa cun cura cù mani. Aghjunghje guasgi di terra cù u zuccaru restante finu à i raghjenisce e ghjuvelli è chjucciati da u salinu à i proteinsi spumanti e densi di spuma, cuntinuannu à misturà a massa cù e vostre mani. U cantu di zuccheru prupostu permettenu di ottene documenti dolci, perchè se ne necessariu, pudete reducià.

In u passu prossimu, agghiuncemu a farina in a massa e produzinu u batch, assicurendu una texture non peggy di a massa. E mani in questu pezzu di u fugliale di l'oliu virtu riminutu è amassi a base di i pasticci for at least thirty minutes, è aghjunghjenu in i pani preparati prima.

Pudemu u vasu cù a prova à novu in u calore è dete cullà ancu bè è crescate alcunu duie volte. Dopu quì aghjunghjammi a pasta, aghjunghje torna, è aghjunghje l'essenza o a villeillina è fate e furmazione di pastelli pre-oiled, filling in un terzu.

Quandu a pasta in i formi hè risposta, cumanda cù un pocu di più di du terri di terzu, mette u fugliale in u fornu. Hè calafiatu in anticipu à una temperatura di 170 gradi è avemu in u nivulu più bassu un panellu cù l'acqua. A prisenza di un dispusitore cù l'acqua in u fornu hè necessariu per quandu a superficia di i prudutti ùn si falla durchitu durante a robba.

U tempu di pasticci secchi dipende direttamente nantu à u voluminu di e forme. Questu pò piglià da quindici minuti à una ora. Verificà pericientamenti a dispunibilità di prudutti nantu à u legnu seccu di legnu.

I cunfittezzi di cunvirsi cunsiglianu di inserisce à u centru di cibo grande cù schewes di lignu immediatamenti dopu a pasta hè colata in u moltu. In questu casu, i pasticci sò uniformi sò fittezzi, pigghiannu una forma bella, è quandu si pudianu verificà immediatamente a pratica di l'articuli tastati, eliminendu da elli dopu un certu u tempu u schelta installatu prima.

Quandu s'allungera, aghjustemu e pasticcii di e forme, lasciate è ripigliate a to gustu. U minimu decoru tradiziunale hè u revestimentu di a superficia di i prudutti cun u glaze è a decorazione cù u pane pasteuricu.