Cumu separà u pene?

In u prutegginu di a zingari, un ghjovanu carru si facenu parechji difficultà. In particulare, ci hè spessu una situazione chì u lignu stagnate in i glándulas mamari, perchè a quale a donna hà da principià a sente u dolore è l'incomforta, è u zitellu ùn pò micca chjappà una cantina sufienta di fluidu nutriente.

Sutta tali circustanze, una ghjovana mamma hà bisognu à disolverà u pene cumènti prima, per impediscenu u sviluppu di cumpetibuli cumplicature è di nutriscia i migliori. In questu articulu, vi diceremu di fà cumu fà per coralli cù a cumpagnia in u tempu più tempu.

Cumu separà u pene da aduprà?

Per a prima volta, cù a bisognu di separà i pelli, una ghjovana mamma hè sempre in u locu di l'ospitalu maternale. Prima di tuttu, solu una piccula cantina di calostru hè liberata da i glànduli mamarii di a donna parturientea, chì u cuntenutu grassu ùn hè micca abbastanza per l'alimenta di gralla china di migliori.

Per ghjunghje l'esaminazione di a cumpetizione ottima di u latte maternelle, hè bisognu di appliendarà u zitellu à u pettu in a prima dumanda, è quandu hè chinu, hè necessariu d'espresiu tutte glànduli mamariali finu à a devastazione sħiħa. Fate megliu da u metudu tradiziunale in modu tradiziunale, postu chì in u periodu iniziale di partitu a probabilità di traumatizà u pettu hè assai altu.

Prima, avete bisognu à u massaggio di a superficia interna di i dui petti cù palmi calenti, è poi poverà i diti grandi, indicesi è medichi di una mani versu l'areola è pruteghjinu cun elli nantu à ellu, appichendu à u pezzu. Quandu u calostrumu si stalla oghje, debite pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu à u vostru situ.

Sì una ghjovana mamma ùn pò micca esse cumu fà per apprezzà a so splutazioni cù i so mani, pò sempre cercà aiutà da un medico o infermiera.

Cumu dissolvi un pezzu petrisca cù lactostasi?

In u casu di a lactostasi, quandu u latti per diversi razze persone in i glándulas mamarii, anu devenu esse decantatu da u più prestu, postu chì ancu u minimu passatu in questa situazione pò porta à u sviluppu di cumplicità severi.

In questa situazione, hè megliu cercà aiutu da una pompa di coghju, chì pò dissolve a mama rapidamente, ma duverebbe sapè cumu a so usu. Sè d'appiccà l'appiccellu à u pitottu petrumpulatu, ùn pò micca esse evitata u traumu, perchè deve esse fattu cun primura.

Cusì, prima hè bisognu à calenderà e glándula mamile pigliendu un bagnu o duci. À u stessu tempu, hè cunsigliu per massicà u to pettu cù e vostre mani è un forte corpu di acqua. In seguitu, avete da fà un carru o cumpressu di casu, ma u mantene senza più di quartu d'una ora.

Dopu quì, accuminciassi u massaggiiu u pettu cù e to mani, pressu à l'areola, finu à chì e prime ca eranu figghi di u pico. Solu da questa ora ponu applicà a pompa di coghju, cullendu l'embiu di u grandu ottulu. Se u vostru dispositore hà un accordu elettronicu, hè abbastanza à pezzu in u ferà per voi. Se utilizate una pompa di pustule manuale, avete a pressa l'amministrazione cun una certa periodicidadi.

Ci ponu esse nutatu chì u pumping, ancu in u casu di a lactostasi, ùn deve micca causatu severu dulore. Sè avete averebbe maladie severu, ùn pruvate di separà per quessa è cunsultate u vostru duttore o un speciali allacciatu.