Tattoo per ragazze nantu à u polu

Dapoi u tempu anticu, a dicurazione di u poicu hè traditu in parechji pòpuli. In i tribù antichi, e donne è l'omini fistini pusiglioli amuletoni, da pedichi sagri à u populu, o in forma di signa magica. In ocasioni i braccialetti è purtati è simpaticamenti com'è ornamenti, ricurdate solu i tempi di scuperti di novi terri. Scopre u novu territoriu di i pirsuni indigini, i europei accuminciaru a scambià cun elli scambiu. U principale "soldi" hè priciditamente ghjuvellu - perle è braccialetti, in cambiu per ellu puderete tene spices, oru, peddi preziosi. U scopu di decurarià stà persistante oghje, è sopratuttu pè u sessu fair. Solu solu, in più di i braccialetti konvenzivi, possu ancu vedere tatuaggi femidili belli nantu à u to pettu.

À u principiu di u sviluppu di l'arti tattoo mudernu, u motivu principalu di i tattoi nantu à u pulgitu per i fimmineddi sò l'ornamenti chì imitanu braccialetti. Omi anu ancu preffulatu leggings da ornamenti o temi di u sughjettu, per esempiu, stil animali. A tecnica di esicuzione era simplice - u mudellu sceltu hè stata appiicata in un colore solidu, à parechje, senza sgu dentà u contellu o sottuele sottufonimentu.

Cù u sviluppu di l'equipamento tattoo, maestri diventanu più più maestosu in esse realizatu tali travagli. Avà per un tatuu nantu à u to polu, i sketches sò stampati più diversità è artistique. In più di l'ornamenti, pudete vedere i pittura miniatura sanu chì anu u so propiu quadru.

Chì significarà u tattoo in u muvimentu?

A stu mumentu a storia di u tatuu hà sappiutu cusì cambiamenti chì hè sensu di circà l'azote di i nostri babbi. Per parechji, l'arti l'articulu hè propiu sensu è significatu. Per via di u locu di u tatuu in u to pettu, puderete definisce chì esse a so rolu in a vita di u patrone. Perchè Turnemu à i psiculogisti chì anghjuli u nostru svinientu. Per mudificà a cosa in a vita, ricumandenu in i posti prominenti per frenu i carte cù inscriptions motivatori o scritti cù e cose chì vulete acquistà. In i pratichi isotèrichi, sta tecnica hà ancu un pupularità. L'esencia di u metudu ùn hè micca in a stampa o in a scrizzione, ma in u sensu chì dà.

Solu solu per esse un locu cum'è un palmu di u maestru ùn hè micca cunsigliatu. Questu hè cunsideratu un tipu estremu di tattoo. Prima, u numaru di dighjuni nervi ùn fate micca stu prucedimentu particularmente piacevuli. E sicondu, l'ispecitati di a pelle ùn permettenu micca a longa di ammirazione di u vostru tattoo - assai prestu si difende è difende.

Inscriptions di tatuu fattu nantu à u pezzu, a più frecuente portanu ambienti pusitivi, dannu à a pruprietà di u patrone o à elevà l'umore in difficult moments.

Per i raggioli, i tatuaggi nantu à u manicu simbulizanu a tendernessità, grazia, feminità, per l'omi - forza, u desideriu di a vittoria.

Ci sò assai populari tanti tatuaggi in u pulgitu per i zitelli. Di solitu sò sti fiori, ornamenti sottili, signa magia è simboli, chì anu un significatu pirsuu per u so pussessor. Per esempiu, un tatuu nantu à u polu in a forma di stella - hà un numitu infinitu di valuri. "Aghju vede à u mo tattoo, è dopu mi sentu una stella" - dissi una chica. È per l'altru, hè un raghju di u lume chì alluminava u percorsu, quandu tuttu pare micca unanimamente. L'stella hè luminosa, inestimabilita, misteriosa, guiding. Questu hè basu veru di a maiò parte di i caratteri - un tatuu in u to pettu pudete dà quantu valori quantu vulete. Ùn ci micca belli cù i simboli antichi, per una bona ragiunata eranu cusì impurtante chì anu subitu sempre.

Se ùn pudete truvà u disegnu in qualse modu, ùn dispite micca. Studiu i sacchetti di i tattoi nantu à u poicu, ritratti di l'opzioni fatti digià è avete truvate quellu chì vi aiutà in a vita più di una volta.