U palazzu di Pissourno


In una di e siti più carichi è populari di Buenos Aires hè un edifiziu di lussu, chì hè interessanti per i turisti è l'amatori di l' excursioni . Hè nantu à u famosu Palazzu Pissurnu. In i so mursi ci hè moltu di cugnitivi, è l'eleganza è chic de l'edificu piace l'ochju di ogni visitante.

Un pocu di storia

U palazzu custruitu fù custruitu in Versailles stile entre u 1887 è u 1888. L'architettu era Carlos Adolfo Althelt. U palazzu era propiu di a Sra Petronili Rodriguez. Hà ricivutu l'edificu per patrimoniu è hà iniziatu una ristrutturazione radicale. In u 1882 u patrone hà mortu è legatu un legatu à a cità. Sfurtunatamente, a custruzzione di u palazzu finisciu finamente un pocu anni da a morte di a patrona.

U guvernu, avendu ricivutu una "successione", hà decisu di fà un temple è una scola in u palazzu. Dopu à 15 anni, invece di u tempiu, una libreria enormosa cuminciò à funziunà in u palazzu, ma ancu esse culleghji di a scola. Oghje hè una grande galería di grande artisti di l'eras avà è a Bibliuteche Nazionale di Maestri.

Chì ci hè interessante nantu à a custruzzione?

U grande è bella Pissurno Palace hè stata di trè petti. In u so culori sò e torres gris-emerald biulogicu, chì sverginuate cù parechji sfumezi sottu i raggi di u sole. A facciata di a custruzzione hè impannuta cù colonne. À e cantonni di u palazzu, sottu i balconi sò stati chì sò stati creati durante a custruzzione di u bastimentu. I balconi sò stati pinciati cù tagliati di pietra è sò illuminati cù luci di neone in a sera.

Dintra u palazzu pudete amparà a magnificenza di a rico decultura di u Medievu. E culleghji ghjudizii in i tribunali contra u pianu di u muru di u pannellu di coperta-emerald, i pittura è l'eleganti lamponi creanu una stampa generale di u lussu, chì impone in tuttu u visitatori.

Ciò chì vede?

In u nostru tempu in u palazzu di Pissurnu pudete vedere a famosa fede di mostra. Fiu inclusi u travagliu di i ghjovani artisti in u 1935. I so criazioni ùn anu micca selezzione competitiva faciule, è oghji u megliu sò dipinti in i muri di u palazzu cum'è esce. In parte à manca di u bastimentu hè una grande biblioteca naziunali di i maestri di u paese. L'accessu à i turisti hè limitata, pudete amparà è apprezzà solu i dui corsi è una cullizzioni di libri chì sò esse exhibiti in elli.

.

Cumu ghjunghje?

U Palazzu Pissurnu si trova in u distrettu Buenos Aires di Recoleta. A proximità hè l'bus stop Paraguaya, à quale pudete piglià l'autobus Nos. 111 è 132. Se viaghji cù vittura, duvete passà à u Paraguay Street à a intersezzione cù Psahye Pisurnu. In letteratura 300 metri da a intersezzione ci hè un palazzu, per truvà aiutà aiutà signali speciale in i muri di e case.