L'Ateneu Splendidu Grandi


A più bella è famosa libreria ùn solu in Argentina , ma in tuttu u mondu hè l'Ateneu Gran Splendido. Hè situatu à a cità di Buenos Aires à u distrettu Recoleta, Santa Fe Avenue, 1860.

Storia di vista

U bastimentu hè stata construitu sicondu u prughjettu di l'architetti Perot è Torres Armenogo. Inolisu, hà stallatu unu di i teatrini di a cità. L'inaugurazione di u mumentu hè stata aduprata in u 1919. Un pocu dopu l'edificiu hè struitu in u cinema, è in u 2000 hè stata aperta un libru di libreria, apertu da a retazione di l'Ateneu.

Una nova vita di u bastimentu

U tiestru rinovatu hè u travagliu di u famusu architettu Fernando Mansone. Sicondu l'idea di l'autore, l'antica sala di cinema fù cunvertitu in una libreria. Sò i fiure di cunfronti sò stati rimpiazzati da librairies è caseddi, in chì i lettori pudete vultà i pagine di u libru chì anu piace.

Interior finish

L'internu di l'Ateneu Magnu splendidu hà cunservatu i fresche di Nazarenu Orlandi - un artista di l'Italia. U tagliatu di lignu in u palcuscenicu, l'illuminazione nantu à u palcuscenu è u luguru finde di u culore scaritu permanece questu quì à l'iniziu di u XXu seculu. Addituzzi ricenti sò diventati una cafe cozy è escaliatori, affissante visitatori à u dirittu.

Cumu ghjunghje?

A bibliuteca di l'Ateneu Gran Splendido hè megliu cumpresu da l'autobus. A stanza più vicinu "Avenida Santa Fe 2001-2099" si trova 10 minuti. Eccu l'autobus numero 39A, B, C, E arrive; 111 A, B, E.

A più bona biblioteca in Argentina hè apertu à i turisti ogni ghjornu da 09:00 a 22:00 horas. L'accettazione hè liberu. Quandu visitava u mondu, hè impurtante di seguità a regule provista: