Rosedal


À longu fora di l' Argentina, hè cunnisciutu Rosedal o un giardinu rosu. Hè chjamatu cusì senza raghjone, postu chì allora credi più di 12 000 arbusti di rosi di ogni sorte pussibbili. In più di a pianta principale, chì detti u nome di u giardinu, pudete vedere altre varietà di a flora argentina, è in silenziu per passejar per i belli cabbagu rosa.

Chì ghjè interessante cù Rosedal Park?

A decisione di u guvernu di Buenos Aires per dà più di 3 ettari di terri sottu u rosteru era assai prudente. Ancu ora, dopu à un seculu, a ghjente pò admira di questu miraculu omu. U park hè più di 93 varietà di rosi, cumpresi u famosu Rosa Siviglia, Rose di Johann Strauss, Charles Aznavour, Federic Mistral è altri.

Ma micca solu l'amatori di i belli fiori ponnu accade à u parcu. Ci hè qualcosa per admirazione à tutti chì amate a bellezza in i so diversi formi. L'arcu biancu è i paldi, ponti in u lago, coperto cù ivile, bustu di famosi poeti è bas-relief hè tuttu Rosedal.

A tanta ammirazione di i fiori, pudete rilassate in un banc còmicu nantu à a riga di l'acqui o à l'alimenta d'avifauna cù migli di pani. L'ultima lección hè assai populari incù i zitelli. U tour di u Parcu Rosedal pò esse visitatu da una fontana blu: i so sonelli imitate a natura. È i ghjorni di simana, a musica classica hè ghjucata quì.

Cumu ghjunghje?

Visita u Parcu Rosedal si pò esse acquistatu da Metro Plaza Italia ( Piazza Italia ) o da buses Nos. 10, 12, 37, 93, 95, 102. U rosariu hè situatu in u Parcu Tres de Febrero in l'area di Palermo.