Ulyana Sergienko - biografia

Ulyana Sergienko hè un icona di u stilu Russu, un designer è simpliciamente una bellezza russa. U so nomu era ridore nantu à e spiunità di l'Europa muderna è assai distanti da a so cunfini. A rivista americana Vanity Fair hà classificatu cumu trà e persone più stylish in u pianeta. I fottografi di moda fècenu una caza sana per ella, cum'è una stella di a prima magnitude. Fintantu di i fanni di a vistita di Ulyana Sergienko, sti astratte mondiale cum'è Natalia Vodianova, Anna Dello Russo è Lady Gaga si vedanu!

Successu di Ulyana Sergienko

Nuvutu Uliana Segienko in Kazakhstan in una famiglia di filologi. Per quessa, ella stessia ricivutu una educazione excelente in a scola di lingua inglese. Dapoi u tempu, Ulyana ùn vulia micca obeyà e reguli rigulari nantu à a robba chì rignava à u gymnasium. Idda vulia esce da u so cumpagnie di classi, è per e so libertà, hà spessu spiegà cù u direttore.

À l'età di 15 anni, Uliana è a so famiglia si movenu per vive in San Petesburgo. Ci, in a cità nantu à a Neva, una ghjovana è bella ragazza era vista da unu di i rappresentanti d'una agenzija di moda. Hè stata offru à participà à a cumpagnia di publicità Head & Shoulders, ma per questa ghjucadore Ulyana hà da andà in Paris. Ella madly caught fire on this idea, ma i so genitori eranu categurichi contra a so carriera di mudellu. U Babbu insistia chì a mamma hà graduatu, è a zitella intrì in l'università. Ulyana hè sempre aggradèvule à u so babbu per ùn devi micca a scelta incorrecta.

U primu ciò chì attrae Ulyana dopu a graduate di l'università era l'arti di a fotografia. Ella sparta e primi dammi di u mondu di russa - Ksenia Sobchak, Svetlana Metkina, Polina Kitsenko, Alen Akhmadulina è Jan Raskovalov. I magazini di Moda anu stillu piace i ritratti di Ulyana nantu à e so pagine.

Cuncepimentu assai interessu in a fotografia, Ulyana ùn mai scurdò di a so passione principale - moda. U 2008 hà assai successu per a chjucchera - si maritò unu di i "forbidi" russi, Daniil Khachaturyan. Ulyana Sergienko hà avutu una grandi opportunità solu per disfattre u couture, ma ancu per fà robbi di moda di prima. Dopu qualchì parechji anni, u sognu d'Ulyana hè foru veru - hà criatu a so propiu marca.

U primu manifestu di a so robba era tenuta in Moscu è si riunite tutti i primi faces di a capitale russa. Per creà un debut collection Ulyana Oksana Lavrentyeva è Victoria Gazinskaya aiutau. Ci hè stata ottinalizia assai uriginale - in u largu eseguitu in Russia. A cullizzioni anu successu, è u prossimu mostru fu fattu in a capitale mundiale di moda - Parigi, durante u ballu caritateu di Natalia Vodyanova. In u palcuscenicu, u novu couturier hè statu applaudatu da Patrick Demarchelier, Karin Reutfeld è Grace Collington. Hè una vittoria crushing e inconditional for the Russian designer. A so debut collection incodied the best motive and humor of the style a-Russe.

Stile di Ulyana Sergienko

U stili chì Ulyana Sergienko hà criatu hè ricunnisciutu. Hè assai di u stilisticu naziunale, primordialemente Russo. Per questu stile in l'Occidenti, Ulyana hè stata alcuna alcuni u "matrice" russa. Inoltre, u dilatori ùn solu vistimenti i so mudelli in capelli culurite, curvia di fianchi in u pavimentu, di pelle è capelli flared, ma ella veste cusì cusì. In u "repertoriu" di Ulyana Sergienko, pudete truvate treni cum'è una mòglia di u cummerciale rumanu, sacchetti bordati cù una cintura è, sicuru, bufalini. Questu l'imaghjera ùn hà trascinatu assai mods occidentali sò eranu.

In vistiti, u designer t'hà sempre u so metu predilettu - rinforimentu è a sexualità coquettishly playful. A passioni di Uliana Sergienko sò tessuti trasluzutu, puli caru è culori rossu. Pudete spessu u vede in vestiti chì spetta à belli pezzi di u so corpu, ma ùn pareva micca vulgari à tutti, ma simpliciamente luxurii è feminini.

Indubbiamenti, Uliana Sergienko hà u so stile è curazza di dimustrà. Forsi qualchissia trova u so stile assai pretenciosu è micca per età. Ma pare cun noi un caratteru assai stylatu è interessanti, definitivamente degni d'attenzioni è admirazione.