U sensu di u dirittu

A volte, ogni unu di noi si senti cum'è s'ellu hè obligatu à una certa persona. Ma ùn tutti ùn sia capaci di justificà i motivi di questu.

A persona chì sempre senti un sensu di deve, reduces l'autoestimu è un sensu di valore. Questa persona principia à pinsà chì ùn significa micca nunda, è chì i genitori, amichi, cumpagnie, società, etc. sò più impurtanti. Ma ogni persona hà devi vita a so vita brillantemente. Sì sempre per passà a energia, u tempu è l'energia in l'altri populi cun sensu di realizazione, sarà semplice semplice.

In a psiculugia, un sensu di diveru hè chjamatu accettà e funzioni chì a persona si prumove in a relazione cù altre persone. Hè micca solu per esse cunfunditi cù un sensu di gratitudi cun un sensu di culpabilia o funzioni di cumpitenza per altri .

Ci hè un cunflittu di u sensu è di u travagliu, quandu una persona crede chì, se è in certi rilazioni cù a ghjente, hà avutu qualcosa per elli. In fatti, tutti i prublemi sò vinuti da a zitiddina. Parechji genitori prisentanu à u zitellu in esse exaggerate, seguità u prugressu, filtrà amichi, furanu quarchi cosa di fà. In una parolla - cuntrollu cuntinuu. U ghjornu di u zitellu hè pintatu da literalmente l'ora, è ùn ci hè praticamenti nisun tempu per parte di ghjocu o restu silenziu. Un tali figliolu sarà in un statu di tensa constante. Sempre seremu à teme à fà qualcosa in male, per ùn fallu micca i vostri parenti. Per via di cunsiquenza, una persona crezza, ùn sà micca cumu fà a so propria decisione.

Cumu libbirà un sensu di diveru?

Prima di tuttu, avete de decide una cosa. Sì ci sò parechje à quale si veramente sò culpè, pudete scusà è scurdate micca. S'ellu ùn hè micca ligatu à i soldi, vale ubligatoriu per un tali sentimentu per sempre. Eppo ci sarà un sensu naturali di gratitenza è aiutà chì ùn avete micca nisun prublemi.

Ricordu sempre chì ùn devi micca solu à alcuna persona, ùn andate micca constantemente à adjustà à l'opinioni di l'altri è à rializaranu i so capricci. Tutti ci vole à pensà è capisce chì solu ellu pò esse felice. Ùn provete micca forza un figliolu felice o una altra persona.

A lotta trà u sensu è u duverebbe molti parechji persone.

Un sensu di u travagliu di i genitori o l'amori ùn ci faci micca vive micca in tutti i nostri viti, ma qualchì altru. Quale hè per u tempu di pruvà à spenniri e forze per piace à l'altri? U situ naturali di l'aiutu in u flussu ùn causeranu micca malcomu, mentre chì un sensu di culpabili è teme ti dettaranu tutte a via à a mira.

U prublema di un sensu di diveru hè facilmente risoltu, dopu l'accettazione è a realizazione di fattu chì ogni persona hè u cumandante di a so felicità.

Sì avete sentutu un sensu di diveru, ricordate chì nimu, ma tù stessu pudete aiutà à esse felice. Ricurdativi chì a vostra vita hè solu in e vostre mani.