Sàvia

Piatta spessu emu cunfunditu i cuncetti di saviezza è mente. Una donna sàvia è una donna astuta ùn sò micca listessi. Una donna intelligente a volta deverà difficultà d'amparà a so menti quandu u so necessariu (sì, è questu hè). A mente hè assuciata cù lòggica è a saviezza ùn hè micca sempre. A saviezza di una donna hè più preminente chì a mente umana, questu hè u sicretu sapienza ch'ella ricevi cù u latti di a mamma, è chì accumule una vera età in relazioni. Ùn hè bisognu à nimu chì l'anticu pruverbiu orientali dici: "E donne sò scientificu da a natura, l'omi sò di i libri". Quantu avete pensatu chì una donna sàvia avia bisognu à esse nascita. In certu puntu, hè veru, però, questu ùn significa micca chì ùn pudete micca aduprà i sicreti chì una donna sagittia hà utilizatu durante seculi.

Parlà da quale hè a saviezza di una donna: in una relazione, a custruisce una famiglia è una vita felice. Ciò chì dà u dirittu di esse chjamatu una donna sana, è cumu diventà.

Seculi è règuli di una donna sagittia

  1. Unu di i principi principali hè: una donna prudente ùn si sceglie micca un omu cun u prugettu di cambià. Pudete rifiutà u vestitu (è dunque, una impegnu risicatu assai), ma pudete cambià una persona solu un modu - cambià. Una donna sàvia si li piace, sapendu chì u vestitu hè u tagliatu chante è l'omu cù e qualità cusì.
  2. U sicretu sicretu di una donna sagittia ùn hè micca di piglià lignu brutta di una capanna. Hà capisce chì, anch'elli militanti à amici contru u so maritu, ella strica, perchè a famiglia hè una cosa.
  3. Una donna sàvia amè è arrispetta. U so desideriu per l'excellence ùn hè micca una lotta, ma un mezzu di ricanusciri l'amuri d'un omu.
  4. A donna sàvia ùn sempre ùn mustrà sempre a vista di u mo mente, ella sapi l'usu di l'arma principali - a debule, è ùn passene nantu à l'hormone. Sà chì sapi à quale duvite aspittari, è à quale tempore per esse attu. Ùn a maiò ùn si basa di a culpabiltà di un omu, sapendu chì l'amore è u rispettu sò di grandi valore.
  5. Una donna prudente ùn stint in gratitudine, senza piglià tutte e cose qualità maravigliosa. Appressu à un tale man fiori, sintìannusi sè stessu. E l'admirazione sincere l'inspira à i novi atti.
  6. Una donna prudente ùn si disolvi in ​​u so omu. Hà capitu chì, quandu si dissolviu, u zuccheru fa tè più dulce, ma nimu pò ricurdà. Una donna sàvia sempre hè sempre una persona interessanti: per u so maritu, è per l'altri, è, prima di tuttu, per ella stessu.
  7. Una donna sagittia ùn ùn dedicate à i zitelli. Hà capisce ciò chì deve esse un esempiu di una persona cuntenta è realità per elli. Cum'è una mamma ella aspetta per esse una persona interessanti è pè i so zitelli.
  8. Una donna sàvia, questu quì si parlanu - u "collu". Invevvi già vultete, eseguisce è "capu" (maritu). A so donna hè capaci di pressu à u so maritu à e decisione per ùn avè capu pressu da u so nomu.
  9. Un omu sàzzanu capite chì un omu pò deve esse solu. Di solitu i fimmineddi sò capricciusu, sensu chì u maritu supònimu si alluntananu da elli. Intèndinu à scuntrà, resentennu, se un omu ùn vole micca di discussione di i ragiuni. Cumu si sàviu sàviu una donna: sapi aspittà, sapendu chì un omu certi ceglienze in ellu è ùn hè silentu micca perchè a so mòglia ùn importa micca di ellu, ma perchè sinceramente ùn vole micca cuntrullà à i so omiculi spalleziu a pisu di i so prublemi. Una donna sàzza apprezzarà questu.
  10. Cum'è una persona sàvia, ella capisce chì, in relazioni è in u travagliu, a cume principalu ùn esse micca fà rende a so supranità, ma di puderebbe creà in una atmosfera d'amore è cunfortu.

A donna deve speria per esse felice. A mente ùn porta micca sempre a felicità, ma a saviezza hè a via! E quantu maravigliosu chì una donna sàvia ùn hè micca pruibita per esse un stupidu stupidu!