Quantu deve manghjà un zitellu in 3 mesi?

Momochke di i zitelli di u primu annu di a vita sempre preocesse nantu à a quistione - quantu deve esse u zitellu manghja à 1,2,3 mesi, è cusì. L'anzianu, u novu hè diventatu, u più impurtante hè questu aspettu.

Forsi, questu quì hè u duminiu più ardenti, perchè deve esse si u zitellu hè manghjatu, dipenda da a cundizione generale di u zitellu, u so sviluppu è l'umore. Ma micca solu a mancanza di alimentu pò esse sottu scrutiny cercanu, ma ancu a so sopra à grande. Questu hè particularmente cusì per i zitelli.

Differenzi prattiivi entre i tipi di alimentazione

Per i zitelli è in u artificiale è anzianu, quantu ml di alimentu chì u zitellu pona à 3 mesi, a figura da i regule hè equivalente. Solu solu in pratica, spessu spessu chì a quantità di alimentazione per ghjornu è in un tempu di questi i zitelli hè diffirenti.

Eccu, u zitellu puderia chimaccià pocu latte per una alimenta, ma hè appiicatu à u mutu, più in spessu chì alimenta u stessu babbu da l'buttiglia. Ma l'artighjante menisceta menu spessu per u fattu chì a mezcla hè più caloria è nutritiva.

Hè un pocu più difficiuli di cuntrullà u zitellu, perchè a mamma ùn ùn vidarà quantu latti ci piace. Dunque, se ci hè bisognu di u cuntrollu, avete bisognu di cumprà scalpi privati ​​chì anu pisatu u zitellu prima è dopu l'alimentazione.

Cù quantu latti (mutazione) u zitellu manghja in 3 mesi?

Comu chjaru cumannatu, in a literatura medica, u latte materiali da a quantità hè assuciatu à a mistura è, basatu annantu à questu, cunsiderà guardà e perspettivi. Ci hè parechje manere di sapè da quantu un manghju avianu manghjatu in 3 mesi, è ogni ghjornu fite u più u capu. Ma hè megliu di pruvà usà à u stessu tempu per avè u risultatu mediu.

U calculu in relazione à u pezzu di u pezzu di u zitellu annuncia chì à l'età di dui à quattru mesi, u zitellu deve manghjà 1/7 di u so pesu. Hè esse, se un zitellu à questa età pesa 6 kg, uttene di 0.85 ml di a misura o di latti per ghjornu.

Ùn ci vole micca cuncede chì un criaturu maiò precisa più alimentariu, è un prematuru o solu un zitellu potaghju pò chjuccà è menu di u normale. U più grande u zitellu diventa, u più altu u rapportu serà.

U calculu seguente si basa à u vulume di l'alimentariu, basatu annantu à u crescenu è u pesu di u zitellu. Per un travagliu medievu à l'età di trè mesi, di settore di 900 à 1050 ml di alimentazione per ghjornu hè stabilitu, chì hè divisu in u numeru di alimentazione (5-6 volta per ghjornu).

Se ci pigghemu in contu di l'esse energetichi di u zitellu, a norma per un criaturu di trè mesi hà da esse 115 kcal per ghjornu, multiplicate per kilogrammi di massa.

Ma quandu l'età di u zitellu hè stata prisma, da parte di dui mesi, hè cunsideratu chì deve manghjà 800 ml d'alimentariu. Dopu quì, ogni mese à questa figura si aghjunta à 50 ml, vale à 3 mesi avete bisognu di 800 + 50 = 850.

Per grandezza, i zitelli in corsu di sviluppà i zitelli à l'età di trè mesi, u calculu hè un pocu diffirenti, diferendu da quelli cù u pesu mediu è l'altura. Allora, cuminciannu da 1 mese, quandu un alimentu forte di 800 ml, aghjunghjenu 50 ml di novu, cusì in 3 mesi a norma serà 900-950 ml.

Sì u zitellu hè bona dicu è bè chì guadagnava u pesu, ùn ci hè nisuna mutivu d'eccitazione. Assicuratevi chì u cantu nurmale di u latte maternale pò esse fattu cù l'aiutu di una prova longa per i diaperi umiti. Per u so dutttamentu, u zitellu per un ghjornu hè stata senza l'unziunarii è i tarritorii dispunibuli.

Se per un settore di ghjornu (da ghjornu) avete da 12 à 18 draperti umdi, ùn ùn temenu micca quantu elli hà manghjatu à 3 mesi, postu chì i so nutizie hè normale.