Cumu traslassi u zitellu à a mistura?

I vantaghji di l'amegione hè oblicu. Ma in a pratica, ùn hè micca pocu cumu per un zitellu à coghja. I ragii per esse situazione sò parechje, ma ùn avemu micca in i dettagli, ma pruvà à calculà cumu currettamente di trasferisce u zitellu da u pane à a misura senza danni à a salute di u zitellu è a mamma.

Cume in l'allertanza à traduce traghi in a mistura?

Sì a mamma hà dicisu di trasfiriri u zitellu à a misura, hè necessariu d'attu di cumpetenza è pocu. U primu chì hà bisognu di cunsultà cun un pediatre è ripiglià u zitellu un sustitutu di u liceu ottumitu. A megliu scelte per migliureghja sottu sei seculi sò misificati chì sò quasi vicinu à a cumuzioni quantità à u lettu di mamma è arricchisci cù vitamali è minerali. Inoltre, hè necessariu di sceglie sustituti chì sò adattati per l'età di u zitellu, perchè sò diffirenti in u valor di energia.

Comu regula, per piglià u zitellu à a misura, hè necessariu u tempu. Siccome un cambià mudificatu à a dieta pò esse rializatu à una reazione assai negativa di u corpu pequeu.

Cusì, per i primi, mamma pudete esse spressione matermale (micca una parte completa), è aghjunghje u prugnu cù una mistura (20-30 gr per nutizie).

Graduatu a mutazione pò rimpiazzà a mità di a porcione, da un alimentu. Per questu principiu, per 5-7 i ghjorni di u zitellu pò esse traduttu solu per l'alimentariu artificiale.

Malgradu u fattu chì ancu i megliu di qualità ùn si pò esse paragunate cù u latte maternale, sustituti artificiali anu u so vantaghju: