Purezza Acne

Unu di i rimedii tradiziunali più famusi è cunnisciuti per l'acne è e eruzzioni varietali hè a celidonia. Ancu u so nome hè raportatu cù e proprietà di un effetti benèvuli nantu à a pelle.

Aplikazione externa di celidonia

Per i razzi medici, l'erba di a celidonia, cugliera à l'epica di u fiore, hè aduprata più spessu, è e razzi sò più menu spessu. In l'erba di sta pianta cuntene:

Nantu à a pelle, a celidonia è i so preparazione anu un antisimpiimentu antinflamatori, antisetticu, antifungali è antibacterial.

Purezza hè applicata da l'acne è l' acne , cù eczema d'urìgine, dermatite variante, plaque di psoriasis, per a lotta è calla.

Hè devi esse in mente chì l'alcaloidi cuntenuti in questa pianta son venti e, quandu si scherziu, pò causà avvilinamentu, è cun esse prolongatu è cuncentruatu à a pelle - credenze. Inoltre, una reazione allergica hè pussibule, per quessa, prima di l'applicazione, hè necessariu di pruvà à una spina di u pelle, u megliu di tutti - à u codice.

U zùcchulu celinu Pura

Zuccara fresca, a causa di l'alta concentrazione di cumpunenti utili - una di e forme più efficau d'applicazione di sta pianta cù l'acne, ma hè una strumentu staghjunali. Inoltre, u zucchinu frescu pò causarii burns, per quessa solu esse appiicati bisognu, per cauterize rashes è i spazi inflamati. A aplicazione di zucchero frescu in una superficia grande di a pelle hè contraindicata.

Aduprate in tuttu l'annu, u zuccadoru di celidonia hè coltu in dui maneri:

  1. Squeezed from the juice of grass juva fermentatu.
  2. U zucchero hè addivatu cù l'alcoolate. Tali misuri permettenu di mantene bè per un periudu più tempu.

U zuccaru fermentatu hè chjave, è ancu frescu, utilizzatu per a vuluntarii cauterizazione. U zucchju diluitatu o u zuccadoru d'alkohol pò esse usatu per fretà e più maiò di a pelle. Inoltre, u zuccheru di celidinzia hè usatu per aghjunghje diverse masks o lotions da l'acne . Piglià a mascara, mischjà l'oletta d'ova, una cullizzioni di l'oliu d'aliva è 10 zucchetti di u zuccherinu. Inoltre, u zucchero pò esse aghjustate à altri mascarelli nutriti (micca cunsigliatu in purificazione).

Comu criari l'celidonia da l'acne?

U calchju chistotela cuntene alcaloci in una cuncintrazione più bassu, è per quessa u so usu di l'acne nantu à a face, induve a furia hè sensibule, più sicura è elimina a possibbiltà di credenze:

  1. Ddoci una dicola di zuccheri di stagione secunda di celandina pour e half litre d'acqua fogera è insistiu à trè ore. Calchinu chillu per aduprà per frettu a faccia 2 volte à ghjornu. Amandate solu u broitu per più di dui ghjorni.
  2. Una culloca di l'arbulu celandine pour dui cups d'acqua fogera, fervente 5 minuti è insistendu durante almenu 4 ore. Prestitu per gastru l'infuzione cum'è lotione prima di lettu.
  3. Maturate u zuccherinu chjarate cù una cullarina u meli è una cucchula di purcina di celidonia. Sta mascara cù celidonia da l'acne hè applicata à a faccia durante 15 minuti, pò esse usata finu à 3 volte à settimana.

Oliu di celidonia da acne

Sutta l'oliu di celedina hè significatu l'infuzione d'oliu (macerate) di a stagione di sta pianta. Hè appiicata à l'area di a pelle infunditate 2 volte à u ghjornu, per 10-15 minuti, da quale hè chjucatu bè cù acqua calde.

Hè da esse tenuta in cunsiderà chì qualsiasi preparazione di celidonia, in più di aiutà l'acne, seccenu a so furia bisogni, per quessa, ùn hè micca cunsigliatu d'utilizà più di duie simane.