Transparente pulita in faccia

U tarritoriu principali di u polu dipoi u tempu di a Reina Cliupatra era di dà a pelle una sfumatura bianca lisa. In u Medievu è u Rinascimentu, prufittavanu indurizianu per oculte l'età è i segni di a virulja chì anu avutu trasmessu.

Oghje a funzione principalu di u pultu hè d'ocultaricci imperfezziunità di a pelle è correghjite a cutioni. Hè chjaru chì a maiò parte di i prudutti di cusmetulugia ponenu a pelle à l'ombra, è per via di questu, currette u culore è a sfarenza di a pelle. Ma cumu ci hè un pozzu trasparente in u polu?

Perchè aghju bisognu picculu transparente?

Parechje ghjente scundevi chì a pelusa poniata diventa "vendu", questu, perde a so apie naturali.

Naturalment, u polu trasparenti ùn pò micca ammucciate a imperfezzia evidenti di a pelle, per esempiu, infestazione severa, ma per i femine cù una bona prublema di a pelle, questu prigore serà una solu solu bisognu.

Ùn cunfundite micca a polpa fronda trasparenti cù u polpa transparente acrilica. U primu hè fattu solu da parechji famuziori famigliali è, basu di cumpunenti naturali, ma u puzziche trasfurale acrilite hè utilizzatu in l'estensione di ughji, è ùn hà nunda di fà cù u prigu per una persona. Invece, in generale, questi fondi sò sempre: u discoloritore li rigali a universalità. Per esempiu, u pultusi in acrilica pò esse usatu per custruisce sottu à u vernice, è di rinfurzà i unghji, è per a manicure francese.