Preghiera a San Valentinu

L'Igreja Catòlica cunnosci è venereghja i santi di i Tre Valentini, e tutti e trè vintu è morse in quasi un era. "Nostra" Valentine, quellu chì a maggiuranza di noi vere, cum'è u Santu, era Valentin Interaminsky. Di sicuru, milioni di zitelli è cumpagni dumannanu l'amore in prayer à San Valentinu. Ma prima di dumannà, bisognu à apre l'un pocu nantu à u Santu.

A Legend

L'Imperu Rumanu Claudius II era assai in fretta cù u celo di i servitori di u servitore in l'esercitu. Allora ellu dicidiu chì e cose ùn anu micca permettenu di serve à a so patria è impedì l'omi di spusà. L'unicu sacrificadore chì ùn hà micca obeyu a prute era Valentine. Hè secremente coronatu l' amatori, è, sicuru, u sicretu devia esse statu revelatu.

Quandu u guardiu di prisión guardava à ellu è dumandò à Valentine per aiutà à guarisce a cecità di a so figliola. Valentine hà datu l'ungulante à a zitella, è hà dumandatu ancu à l'omu da vene dopu. À questu tempu, un decretu fù publicatu da a so arrestu è l'esecutà. Valentiniu piuma una carta di carta, mette u ziferanu, è hà scrittu "U vostru Valentine". Hà sappiutu di passà stu pacatu à una ragagna ceca prima di l'esicuzzioni. Ci era "valentine".

Oghje, e persone si cuntinuanu à crede chì questu Saint hè capaci di aiutà in l'intricatu amoru di u destinu. Sora solu l'interrugallu in e parolle di i pricori à San Valentinu.

Preghieri

Di sicuru, u trattamentu di e cecchi ùn era micca cusì cumunu in a vita di San Valentinu, per aiutà l'amatori. Hè per quessa, a parte di leone di prichere per San Valentinu hè di l'amore:

"San Valentinu,

Qualessu hè statu elettu patronu di l'amatori,

Prutene i ghjovani, in particulari quelli chì sò in amore.

Dumanni per a gràzia di Diu,

Perchè ghjè propiu à amà: reale, sinceru è disinterestatu.

Cundite à i amori è i novimani

Da u mele scantu di passione.

Pricate per Diu per elli aspirazione

Custruisce i ligami di l'amore

Nantu à a basa di i cumandamenti di Diu.

Ask Christ,

Hè ellu stessu per l'amatori di u puntu

È ch'ellu ellu hà rinfurzatu in un momentu di debule.

Amen ".