Jared Leto ripaghjà u fundatore di u Playboy Hugh Hefner

A settimana dopu a morte di u 91 anni Hugh Hefner, un prugettu longu di prughjettà di sparà un baiopicu nantu à ellu era cuntinuatu. U rolu di u fundatore legendariu di a rivista di u mo prugramu Playboy hà cunfidatu unu di l'attori più magretti di Hollywood à 45 anni di Jared Leto.

Trascorsi da un locu

U direttore Brett Ratner, cunnisciutu pè i film "Rush Hour", "Hercules" è "Tower Hayst", cuncipitu per rinfriscà a scena d'Hefner in u 2007, avendu ottene u dirittu à l'addattura di film. U prughjettu era firmatu è micca mai avutu, è i diritti à a pittura eranu comprati per l'autore di u Muvrini di l'ode silvestre, Jerry Weintraub, ma hà fallutu per sguassà a film inchanted. Dopu à a morte di u pruduttori, Ratner hà dicisu chì, quantu era quellu, faria ciò ch'ellu avia fattu.

The legendary playboy Hugh Hefner

U cuntintariu principalu

Apprendre chì u so amicu amicu Ratner torna à l'issueu di l'adattazione di a film nantu à Hefner, Summer hà contactatu cù ellu è offre a so candidazione per u rolu di u prutagunista, dicendu chì ellu era prontu à cumprenderà Hugh.

Sapendu u putenziali di Jared, chì hè successu esse realizatu un transessuali in u Club di Cunsiglii di Dallas, hà ottinutu un Oscar pè u so travagliu, è anche flashed in a "Squad of Suicides" cum'è Maniac Joker, Brett ùn hà dubbitu ch'eddu avissi da ghjocà cù a cumpitenza.

Jared Leto
Leghje ancu

Fattu acquistatu

Prima di pruvà à l'icògliu borgogna di sita, l'attore avia vulutu acquessu di Hefner. In a primavera di questu annu, Ratner specificamente invitò Leto à a casale di Hugh per l'estremu di a film "American Playboy: A Storia di Hugh Hefner", chì diventò un rigalu di anniversariu per l'editore. A riunione di dui persone talentu ùn mai avianu fattu, Hefner, chì stava avè travagliu grandi prublemi di salute, ùn hè micca apparenziatu davanti à i visitori di l'avvenimentu.

Ratner è Summer à a mansionu di Hefner in April