Prugnoli marinati cù a basilica per l'inguernu

Quasi ogni casa per u salinu d'invernu o marinate i pumati è i pumini. E e ricette sò casi listessi per tutti. Sorpresa i vostri amici - preparanu tomate marinatu cù a basilica di u invierno.

Quasi comu tutti l'altri

Se vulete una cosa pocu cumuna, ma ùn ci piace à tuttu "troppu" o sò solu paura di esperimenti globale, aghjunghje cumpunenti spiciali pocu à pocu.

Ingredients:

Preparazione

À u fondu di testiculate sterile insemi ombrello di aneto, alli, sbucciati è tagghiati à l'intermediu di denticulati, pezzi di pepite, verbe. Fate i latte cun tomate lavatu è seccu. Oghje mette rigulamenti, ma dinò chì ùn dannu o fallem. Scartassi l'acqua cù u salinu è u zuccheru. Un minutu dopu, fate l'acitu - u marinatu hè prestu. Pienu i pumati è seguite, copre a tapa, un quartu di una ora. Fusionemu l'addevu, fate, fate torna è rende. In u invernu avemu apertu è pruvà fragrances marinate tomates con basilica. Guaranteed to decorate a tavola festiva.

Per quelli chì ùn sò micca teme l'esperimenti

Se ti piace manicure è assai spiculi ùn avete micca scantu, a to squadra hè u pumadoru marinatu cù albaula è l'agliu. Questi pumati steppi saranu piaciuti, siddu ùn hè micca un bocca di basa, perchè cum'è un aghjuntu à i porvette è purée - per certu.

Ingredients:

Preparazione

Questu modu puderete cocerete solu picculu tomati o prugne cherry tomate cun basilica. I tombi benfizziunati sèrvinu à l'asciutto, i banchi sò lavati puri, avemu unchiatu di l'acqua furiosa è cumincià per cullà i nostri prudutti in biscotti. À u fondu mandate u zanate di aneto, pepite, foglie foglia, foglie d'arghjentu, albahule, alla scorciata. Scalfamu i latte cù i pumati. Fremuli l'acqua è fate l'acqua di ferita in i vascini. Coperta l'articuli è lasciate durante un quartu di una ora. Stu metudu vi permette di rutti pumati senza sterilizazione. Scalfamu l'acqua. Scalu, è quandu chjude, dissolve u zuccaru è u sali. Furmà a saline durante 2 minuti, pour à l'essenza è avè un marinatu. Oremu nantu à i banche è pudete cullà.

Opzioni circa

Sì trovi sottudu di sti diliziosi staghjunati, aghjunghje un altru nota di pocu cumuni - preparanu tomate marinatu cù l'estragu e basilicu. Per fà quessa, aghjunghje un strangulaghju à ogni vasu è vi degru di notte piccati di tarhun.

Pudete fà un pate u marinatu cù u melatu è a basilica. Coglie u marinatu cù salinu è vinegar, liggeva genovese è posa u meli à gustu. Scalu di i marinati è poni in un locu friddu. Naturmente, questi pumati ùn ponu esse arricchati, anu da esse stati manghjatu immediatamenti.