Saccone di puntata nantu à a testa

Cravatte sami sò l'accessori invernali favuriti per i zitelli. Questu elementu hè capaci di revuzioni di qualsiasi imaghjini, è cù una decorazione utta, pò esse trasfurmata in diverse prudutti, draghje è dà una nova forma. A bufanda pò esse ligata à u collu, oculve sottu à u vestitu di l'imbastu o poce nantu à a testa. L'ultimu metudu hè particularmente populari, chì un pruduttu sustituì u caprettu è a buona à u stessu tempu.

Tipi di scarpi in bè rami nantu à a testa

À u mumentu sò parechje varietà di sciarpe, chì anu diversificatu principarmenti in modu è culori. Ma micca tutti i scarpi di scarpi pò reemplazarle tappini, cusì avete bisognu di sceglienu solu i mudeli:

  1. Cumpitore di tinte sulede nantu à a testa. Camina da i anni 80. Hè un pruduttu in forma di un anellu chjusu. Stu stili simplificeghja u prucessu di draping the scarf e dà l'accesoriu una asprezione originale. Un colpu di bufalce di mela pò esse posta solu à u collu è un piumu nantu à a testa.
  2. Una bufoi longa hè un pochefeu. Un universale. Pudete aduprà in a forma di mantellu, senza focu, cum'è una bufanda è cum'è un toccu. Scrivite un pappu largu in u collu in parechji volte, è poi pigliate da una volta di u focu, arrassate è copre a testa.

Se ellu scegli un bufoi, chì in u futuru pruducianu a testa, poveru fate u fattu chì u pruduttu era allungatu. Prima di cumprà, pruvate un bufanu, prupone e diversioni di draghje. A cosa per l'inviu deve esse liggerata è fate di lana naturali. Se u tela hè prima (gasa, sita, magre di ghianca), pudete puru frigorificà è sèrvate senza disgrazia.

Abbigliamento di scarpi in u capu

Se vulete pruvà à l'antica figura di una bellezza russa, cullate un pruduttu cù ornamenti russi tradiziunali è a mette nantu à a testa, intrappregata findi longhi diversi volta in u collu. Sta cumminazione hè assai moda avà ricivutu, perchè ùn sò micca a paura di esse sbagliati.

Sì sì un amatori di extravaganza è scandalizante, pruvate à un toccu in a forma di un turbante. Nta sta stampa, a zitella s'assumiglia una dea orientale, appena, comu si fussi un conte di fata. Questa capelli pruvucarà un mantellu di bufali in forma di un rectangulu. Fate u tela à mezu à mezu diagonali. I cantoni adiacenti à a basa si deve ghjustu nantu à a frunti, è un angolo liberu affissu pò sculaccià u nuddu. Attach a brooch or other decorative to the site. Chalma hè prestu!