Rouges nazionale ghjergani

U vestitu naziunale di Georgia hè stata spargiata finu à u principiu di u XXu seculu. Una varietà di costumi per a classe ricca è per i povarini Georgians combina funti cumuni. Ssu esempiu - a sperienza di a trappa di l'omu, è l'eleganza è a gràzia di i vistimenti di e donne.

Costume Nazionale di u Norveġianu

U vistitu naziunale naziunale in Georgia era assai originale. Era un vestitu longu è bonificatu "kartli", u corpu di quale hè stata fatta nantu à a figura è era richly decorated with braid, perle è piedi, è una falda longa, una larga larga, chì cubriva tutti i pede. Un attributu obligatoriu era u cinturione, chì era fattu di velvete o di sita, i so arnesi sò stati magníficamente decorati cù brodati o perli, è ghjèranu in front.

E donne georgiana di a classi ricca veste vistimenti di i techi impurtati importati - soffia o satinu di culuri russu, biancu, blu o verdu.

I roti di u principale ghjulegii georgiani, l'anch'attesiu "katibi", hè stata fatta in particulare di velvete, da quì sottu era un pappu acuttunatu o padu di cuttuni nantu à a sita.

Capicucere è adduzzu

Quandu u toccu di i Georgiani servi com'è "Lechaki" - un velu bianu di tulli, è "kopi" - un rimmu per a attraversu in a so testa. Eppo più nantu à un pappagallo bleu "Baghdadi" o un grande "Chadri", di quale solu l'ochji eranu visibili.

"Baghdadi" è "Lechaki" sò stesi à u capu cù un rimmu, è ghjittàvanu liberamente nantu à e spalle è spalle, chì permettenu i capelli di aspittà belle da u fronte. E donne chjude chjude ancu u collu cù una fini di u Lechak.

I Georgiani ricchi anu purtatu "kosha" - calzini chì ùn avianu micca un spinu, sulitariu à un puntu in un focu in u nasu in punta curvatu. Giurdani, chì ùn puderanu presumirate di a prusperità, wore "kalamani" - bast shoes made in leather.

I ornamenti sò stati à moda da coralli o ambra. Da u make-up di u biancu ghjuvendu à l'alce è l' henna , è di i capelli u cimi neru.