Viatge in Johannesburg

Situatu in u centru di a pruvincia di Guateng, chì hè a più ricca in l'Africa di u Sudafrica , a cità di Johannesburgu , o cum'è l'abbitate cum'è local residents di "Joburg" è "Yozi", si classifica prima in termine di a pupulazione in Sudafrica. Cum'è u centru di u mercadore d'oru, chì, cum'è diamanti, hè spiegatu in u mondu muntanente circustante, Johannesburg retarda un spirituu etnicu specialu di u tempu chì i minaturi d'oru arrivanu à sta cità africana, pusseduta da una fossa d'oru. Johannesburgu attrae turistere di tutte e mondu, prima di tuttu, perchè ci hè un gran numaru di notte belli, ma posti unichi chì anu priservatu l'atmosfera di u passatu.

Chì sò l'attrazione di Johannesburg di vede?

Storia è mudernità in i Monti di Johannesburg

Allora, u primu locu chì vale a pena una visita hè u Reef Gold City in Johannesburg . L'ochji di i turisti ùn sò micca solu un parc d'amusement o cum'è ùn hè ancu chjamatu museu di a cità, ma una ricustruzzione assai plausible di Johannesburgu in u XIX sèculu. Ci hè questu locu unicu chì hè vicinu à e minere di oru chjude. Quand'ellu ghjunghjite quì, ogni turismu cunzumbratu si sia stante tistimunianza di l'èbbica d'oru di u bronzu, chì ammugliava i scorsioni d'oru più disprezzu. In u parcu ci sò parechje musei cù esibidi di oru finds. Ogni ghjornu, i rendimenti di ballu sò urganizati quì chì solu sustene u effetti generale. In Gold Reef City sò parechje cafe è piazze. Pudete vede quì per taxi, chì venuta à una stonda vicinu à u museu di l' apartheid - 55 V. Se turisti viaghjanu in car, pudete utilizà a mappa stradale.

U museu di l'Apartheid hè un altru puntu di visità u uriginale u prugramma turisticu oblicu in Johannesburg. Ancu a prima visu, u museu attrae i turisti cù a so cumpulottiva architetturale stuposa, a creazione chì hà travagliatu assai maestri. I turisti anu dumandatu à sapè cumu hè cum'è - questu hè un passatu cumplicatu è cuntraddiziu di l'Afrique Sudafrica, quandu a discriminazione racial hè stata avvicinata à u livellu statali. Dopu avè ricivutu un bigliettu cù l'identificazione: "biancu" o "nìuru", u turistu viaghjà in traversu i palazzi di u museu. Quì ci prupone sensazioni assai contradittori, cun lussuria è sorpresa. E quantu pudete avè capitu una cellula carcu di armi usati per casticà è mantene l'ordine, più di un centu cicli chì cadernu da u teatru è serve com un ricordiu cuntinuu di tutti i prigiuneri pulitichi fubbe.

Una volta à a piazza Fitzgerald Maria (o questu hè chjamatu Turbina Square), induve in u passatu avia una stazione metropulverica grande, pudete vedere a sala di a turbina - un veramente impetuble edifiziu. Circa 11 anni fà, a sala di a boire di a nord era chiuchjata quì, è a sala di a boiler sur stava vacanti, ma di qualchì tempu l'autri lucali accetta avvenimenti inoltrimente in u so territoriu. À cunnosciuti di l'architettura cumplessa di circà à queste edifiziu ghjigantescu hè ricurricatu.

Cansu di l'affullanza di cità, pudete sparisce da Johannesburg à e famose, caverne di Sterkfonteyn . Questa pò esse fatta not only in car, ma ancu cù trene, chì, literalmente, ogni mità ognitima mansa turisti quì nantu à ghjorni di simpatica, è u ghjornu oghje annantu à ogni ora è ora è ora. À una prufundità di 40 metri ci sò sei palazzi induve si trovani i restu di Australopithecus.

In l'area di Hillbrou hè una torre Telkom, di 269 metri di longu, hè moltu più altu ch'è l'alcuni rossi majestanti circundante. Per vede ellu hè megliu per andà o cù scursioni o cù i residenti lucali si sè stà entre amichi. U fattu hè chì in l'ultimi anni, u distrittu di Hilbrough ùn hè micca rinumatu per a so tranquillità, è per quessa ùn hè micca valutate a cammarera sola in sti strati in cerca di aventura.

Cusì, cù a familiarità cù i posti di Johannesburgi, ogni turistru hà da pudè scumpientu u misteru di sta storia famosa in Africa cù una storia fascinante.