Botta d'argentu cu un nasu apertu

U calzaturi chì occupanu una stadiu intermediare cù e stivali è i scarpi sò chjamati stivali di ntesta. In inglese, hè chjamatu "buttigli di ankle", chì in traduzzione significa - i piu di l'angoi.

Si crede in legends, u primu paru di stivelli hè stata creata per Elisabetta II, chì ùn hà micca piace u so turmerie assai, chì eranu assai finti. Cusì, i scarpi chì l'hà coperto, l'hà gustu. Appressu si sò assai populari micca solu in Inghilterra, ma ancu in altri paesi europei. À u tempu, a moda per i bottale di u ciucciu hà hà diminuitu considerablemente, è hè stata sferita cumplittamenti, avenendu hà rianimatu in u 21u seculu.

Avà à a vigilia di a stagione primavera-estiu, i botti cù un dito toe apertu sò assai pertinenti. Malgradu u fattu chì un tali mudellu ùn pareva micca tantu tempu, pocu anni fà, hà prestu a prumma in a manifestazione di cullezzione di moda di famosi disinfettori.

Botta d'argentu cu un nasu apertu - micca necessariu l'estiu Cherevichki. Puderanu aduprà in primavera è vaghjimu cù stretti . Ma per l'estivi d'apertore perfetta ma ùn sò micca solu cù un calcetín, senza sensatori. Parechje bè simu piace stu tipu di calzature, ma, sfurtunatamenti, ùn tutti ùn sanu di chì robba ùn deve stà micca stupidu è ridiculu.

Cù que purtari sgiò e ciucciu stivali?

A cullizzioni di culore di stivaletti di u nivellu hè assai diversu è micca limitatu à i clàssici soli di culori neri, rossi o bianchi. Oghje di megliu è i so sfarenti vanguardi, cum'è rosa, blu.

Gran piacevule, cusì chì i scarpi viranu cù una spurtazza curta o shorts. Un bon bonu serà uttene si i botta d'un magliettu cù una punta aperta si ponu nantu à e leggings o pantaloni di u "magrettu".

Ùn deve micca toccu sti bracciale in bagnu sottu a fascia, vestiti o calzini sottu u ghjinochju. Per fà cun forza, una cumminazione ùn mi circà assai.

Sì l'scelta di botta d'altri è un uttellu appruvatu avete bisognu cù a so rispunsabilità, vi cuntene u 100%.