Debbulazione in i pedi

Flexible mill, cintura finta, perdi largu slenderu in i scarpi in tacchi - tutti questi sò attributi di feminità eleganti. Ci hè un averebbi à a munita. Per un ghjornu di longu di ghjornu, una povira donna si stà fatta per ùn avè più biddizza. Lomit in la so volta, a so testa dolu è, più impurtante, i so pedi sò buzzing with a long walk su tacchi. À l'età, se ùn piglià micca e misure, a stampa pò agisce: in i pierdi sò una debulezza, dolore è tremore, caminava annantu à a hairpin hè difficiule. Ma hè solu a vostra tortu? Cumpiemu questa quistioni difficili.

Perchè i cattivi diventanu?

I causi di a debule musculaire, u dolore è tremblanti in i peri hè assai, assai. À una età ghjovana, cum'è l'annunziu, ponu esse incunificati cù u tacchi culu, fatigue à u travagliu, u costu di l'attività prufessiunale, longa o assicurata in una pose. Quarchi volta una debule forte forte in i musculi di i ghjambii ponu esse osservati in donne novi per u debbiti di u corpu.

A seconda categuria hè l'anzianu. Per elli, a debule in i musculi di e gammi hè abbastanza naturali. Dopu tuttu, cù u tempu, u corpu si sdiricce è si cresce vechja, di stà, sfurtunatamenti, ùn pudete scappà.

Un altru gruppu sò persone cun variate malatii, induve a debilitate di musculu, trimulizzu è dolore in i peri hè unu di i sintomi principali. Ci hè parechje horziu di malatie, ma tutti sò statedividuale in tutte trè gruppi principali:

  1. Prima, hè malevolenza di a genesi vascular. Varicesi di l'estremità inferiali è obliterate endarteritis. Sò carattirizzati per a circulazione sanguinosa indebidita, a claudicazione intermittenti è u duluri bruddu di brùtulu è a debule in i peri cù l'esercitu fisicu prolongatu.
  2. Secunnu, i viulazioni di u sistema musculoskeletiticu - artritis, arthrose, hèridia intervertebrale, scoliosis, osteocondrosi, ecc. Quì l'arvulu di u prublema ghjate in a deposition de salti, infezzione di u sistema musculoskeletore è imprecazioni nervuali.
  3. Terzu, disrupzioni in u travagliu di u sistema endocrinu. A maiò parte hè l'ipotirodioi è a diabetes mellitus. Cù sti malatii, per via di disordini hormonii, l'annivenza è a debule in i pedichi sò tipicabile in a matina dopu à despertarà.

E chi avissi a fari?

Ma quellu chì si basa à a basa di stu prublema, pò è anch'ellu deve esse eliminata. E ci sò assai metudi per questu. Per i ghjovani, sò sti misurevuli preventivi, perchè qualsiasi malatie hè più faciule per impediscia chì guariscenza. Allora, sè ùn vulete acquistà a vichjaia o ancu a età di u mediu, vi debili e dolore in i musculi di i vostri zicchini, da i ghjovani, ricusate ogni ghjornu di l'imbottiture, u sustitùtinu cun un tufu più stati è più stati. À u travagliu, ùn te da scurdà di dà almenu cinque minuti per l'almenu fisicu. Vedi u pesu è nutrimentu.

L'anziani è i malati pò esse riprisentate per esercitarete inghjustì à a mane, caminate longu in l'aire frescu, à u trattamentu attentu è u trattamentu puntuale di i so feriti. Certu, u trattamentu medico hè stata chjamatu specialista, ma pudemu avè parechje ricette di medicina tradiziunale cun voi.

Ricetta 1

Pigliate in parechji partes foglie è fiori di e seguenti pianti: anna di sangue rossi, corpu di tile, avellana (avellana) è ciliegia. Una culloca di cullizzioni rilivata per un vetro d'acqua fogera di fogghiu è insistiu à una ora. Pigliate 1/3 tazza di 3 volte à ghjornu durante 30 minuti prima di manghjà per 45-60 ghjorni. Allora pigliate un spaziu per 30 ghjorni è repite u cursu novu. Questu hè un solu rimediu solu per a debule in i peri in i malatie vascular.

Ricetta 2

In principiu di primavera o tardu in u vaghjimu, scorrivene i radichi di u dentale è, dopu lavatu bè, chuleta. In u ghjornu avete bisognu di manghjà 2 rootlets. Puderanu esse e stufa in una licenziale o un macinatu di carne, è aghjunghje à a nutizie o razza di tisoru. Questu rimedià hè adattatu per e persone chì anu soffrenu di disordini circulatori, cume di diabetes è l'ipotiroïdismu.

Ricetta 3

In un litru di l'acqua cale ecchisiate, dissolve una culloca di salitu di iodizzatu o mari. Pigliate una tela di cuttuni, impresa in salassi è ripiglià i manchie manzu. Da quì sottu sprezzate u to pede cun un chjude è salvezza a cumpressa. Mantene durante 2 ore, è poi pigliate è lavate i pede cù l'acqua. Stu trattamentu di a debule è u dulore in i pedichi hè adattatu per i nuclei, è l'opornikov è i diabetichi. È ùn ti scurdate di trasfurmà più. Dopu tuttu, u muvimentu hè a vita.