Cumu scumpigghiari the toxins da u corpu?

Li frasi in u corpu accumminanu ogni ghjornu in tuttu a vita di una persona. Questu, in fattu - sustanziu periculu chì entra in u corpu per l'urganis respiratorju è digestivu è, anche, à mezu à a pelle è di a mucosa. Sò attivamente spreggiati da u corpu per i sistemi urintali, digestivu è respiratoriu, ma micca sempre à a fine, perchè intrinu in u corpu in una diversità di modi. Hè per quessa hè cusì impurtante perghjammi annantu à a scàccia per chì u corpu fermu ghjovanu, neu è forte.

Cumu capisci chì ci vulete a rimuzione di toxine da u corpu?

Ci hè parechje signalli chì vi aiutanu à apprezzà questu. Queste include:

Inoltre, quandu n stu stadiu ùn cumincià micca a rinfurzà trisini da u corpu, u danni di l'organu sviluppà - gastritis, ulcera peptica, colitis, angina pectoris è assai altri malati à e malatie in ongichi.

Cumu scumpigghiari the toxins da u corpu?

A megghiu modu di pulisce u corpu di toxine ùn hè micca di scàccia. Ridu da u fume, l'alcool, u cafè forte è u tè, overeati, l'alimenti grassificati è l'alimentariu creati cù tingli, stabilizatori, sapori, sapori savurati, cunservatori è altri "chimichi". Sì manghjate l'alimentu naturali, a quistione di per pulisce u corpu di toxine, ùn sia micca risuscitatu.

Trasfurmate da u fattu chì i slaghi ponu vènenu diverse sistemi di u corpu, ci sò parechje manimi diffirenti quantu per ridere u corpu di toxine. Hè ricurdatu à inizià aduprà l'stomacu, l'intestini, u furu è i pulmoni. Dopu questu, pudete puru limpiari i rizzi, sangue, linimuli, veli, di a pelle. È solu dopu questu - articuli di limpieza, tessuti cunghjunti.

Hè megliu per i principianti per cumincià cù e più simplice è necessariu per cunsiglià un duttore, perchè alcuni metudi di puliti ponu esse per voi micca solu micca utili, ma ancu periculoso.

Cumu sguassà a fasa di u corpu: u stomacu è l'intestini

Per separà, a purità di stomacu hè obligatu solu in casu d'avvilinamentu. In tutti l'altri situazioni hè necessariu di pulizziari l'intestini, perchè e stagnate stagnate.

Per lavà l'intestinu, avete bisognu à preparà 2 litri d'acqua fogera à a temperatura di l'ambienti, in quale una cullette di zucchero di limonu è una culletta di l'acitu di tavuletta sò agbitati. A mischju deve esse spressatu in a mug of Esmarch, a punta devia fudirà cù vasellina di petroleum e un enema. Quandu ci hè urge, fate l'ingezioni di fluidu è liberate l'intestini. A prucedura hè fatta duie ore prima di valla, cun 1 settimana - ogni ghjornu, 2-nd - ogni altru ghjornu, 3 o dui ghjorni dopu, 4 o trè ghjorni dopu, 5 ghjornu à simana. U ciculu sò ripetutu 1-2 orate à l'annu.

Cumu sguassà i fessi di u corpu: u furu

Trè ghjorni prima di l'iniziu di u prucedimentu, andate à una dieta di scag-free - solu vegetale grecu (frutti è ligumi).

Una ora prima di u prucedimentu, mette un bagnu di acqua in u liver. Preparate dui vetrici - unu cù oliu vegetale (preferibbilmente olive) ricunnisciutu, l'altru - cù zucca di limonu (giarileve, cranberries), calmerate tuttu à a temperatura di u corpu. Cerveza 2 sips d'oliu, 2 zoccu di u ghjacciu ogni 10 minuti, se ùn ci hè nudda. In questu casu, durante 5 ore avete bisognu di mantene a calefabita. A matina dopu, fate un enema di purificazione (scritta prima) è manghja i ghjornu di u ghjornu.

Attenzione! Se tenete pedi in u fegatu, rizzi o vini di bille, soprattuttu maiò, stu metu hè rigistrumente contraindicatu per voi è pò causà aggravazioni è terribilmente dolore.