Amicizia femminile

Doppu l'amici femenile per un bellu pezzu ci sò legends, chistes, è ancu articuli scientifice sò scritti. A so esistenza fu pruvata assai volte è refutazione. Ci hè una amici femina - hè assai difficiule di dì in unequivocale, ma avemu da pruvà à acchèghjamà a verità, anu aghjustatu tutti i prosa è cunti.

U fattu chì ogni zitellu di a zitella aspetta per truvà una sposa, pò esse facilmente spiegatu. Questu succede storicamente, per ragiuni fora di u nostru cuntrollu. Da generazioni à generazione, l'infurmazione hè trasmessa da mamma à figliola chì e donne sò assai simili à l'altri è chì hè più faciule per elli à truvà una lingua cumuni. Ti ricùardi di cu quale sonau in a vostra zitiddina in dolls, in e figliole di a to mamma? cun quale s'assittò à i pardi vanu à u kindergarten? cu cui pigghianu i primi esperimenti romantichi? Bonu, sicuru, cù l'amichi! Quale hè chì ùn importa micca un amicu, vi sente à u so solluzzante in u telefunu, dà cunsigliu è disprezzu. Ciò chì dicu, una donna hà capitu una donna cun una mità, chì ùn pò micca dettu nantu à l'omi. Hè difficiuli per elli à capì ciò chì ghjè buz enoughmente chjamata "lògica femminile". A causa hè chì e donne è l'omi fora spartuti da una età curretta. Quandu dicenu: "i picciotti - a destra, fianchi - à a manca". Cusì era.

Sicura chì l'esistenza di l'amici femina ùn hè micca a verità ultima. Quelli chì insistenu micca chì ùn hè micca una amici femina, anu avutu a so propria evidenza. E sta prova hè ancu assai persuasiva. Dicenu chì l'amici femina esisti finu à chì un omu vene nantu à a so manera. Iè, i picciotti amici crescenu, mette in un pappagallo e ... amparate. Questu hè naturali (ancu inevitabbili) è l'amici ùn pari micca dannà. Ma se l'ughjettu di adurallu dui donne diventa u stessu omu, avete a fà una scelta. E dopu l'amici di i zitelli hè interrugata. Tutti volenu esse in tuttu u primu è sempre l'unicu, è rinuncendu u campionu significa perditu, chì hè per quessa chì ùn ci piace micca e mozambule assai.

U fattu chì l'amici femina ùn hè micca esse pruvata da a sedenza di rivalità, chì hè assai sviluppata da u sessu di dèttili. L'Amicizia trà e donne pò esse custruitu no solu in simpatia, ma dinò in u guidatu persunale, chì spessu prende in a prima in a relazione. Ùn puderete mancu fà chì u vostru megliu amicà aduporanu. Per esempiu, mentre chì l'avete aiutu à a crescita di carriera, serve cum'è un vestitu leale è in pezzi è chjappi, l'amici ùn hè micca minatu. Ma quantu l'obbiettivu di a vostra tristine - a mozia hè ghjucatu, ùn divete interessanti à ella. Ùn vi scurdate chì una donna hè com'è un cat - ella prefè camminà per ella.

Per d 'altra banda, u fattu chì l'amichezza femminile ùn hè micca un mitu cuntene a so opposizioni à l'amici di amicizia. Justi donne è omi parranu altre lingue. U primu - emuzionale è u sicondu - raziunale, pragmaticu. Questu spessu impedisce di truvà una lingua cumuna. E, cum'è l'anu dettu, una donna hà caputu una donna senza palori.

Cumu mantene l'amici cù un amicu?

Ci sò esempi di questa amichezza donna, quandu l'amichi ùn anu micca bisognu di qualcosa à l'altru, solu per a cumminzioni cale, intelligenza è simpatia. Ma si in u vostru casu avete fattu u cuntattu, avete micca disprezzu è negu categuricu l'esistenza di l'amici in generale. Prima di tuttu, avete bisognu di analizà a situazione currente è pensate quant'à riguardu à u modu di mantene l'amici cù a vostra sposa, perchè u tempu chì tuttu ùn hè micca persu. Forsi si sò sbagliati in a so infidelità.

Scupremu quellu chì spessu facianu i disposti di amicizia, è chì sò i modi di cunciliazione?

  1. Sì avete principiatu à avè avvistu chì un amicu hè offentatu da qualcosa è evita u vostru, da primu di tuttu ciò chì v'hà bisognu di pensà u vostru cumpurtamentu. Ancu ancu una una parolla alcun furtuna ùn pudere micca offentà una persona. Sè se ricordati di chì puderia avè causatu a disputa, imbate seguente cù a mo amica, dumandalu di u pirdunu. Hà capisci u pirdunu, ma forsi ella hà bisognu di qualchì tempu per questu.
  2. U mutivu di a disputa pò esse un omu. Avete "captu" una sposa in l'cumpagnia di u to ghjovanu? Ùn avėi panicu, rumpia appena cun elli rilazioni. Pò esse ch'elli si sò scuntati per discutiri u vostru anniversariu vicinu, di cunsultà u cuntu di u regalu o per affirmà una sorpresa. E si sapi sapi chì Diu sapi chì. Per capiscenu sta situazione, avemu bisognu di cori à u core, spirammi espresi i nostri suspetti, è tuttu se certamenti certamenti in situ.
  3. Se tu (o a to sposa) ùn avè micca mantene una parolla è spettaculu accidinamente à qualchissia u sicretu di un amicu, per sapè da quale pudete solu, Ùn amparà micca o micca scappatu di a rilazioni. Avete adite chì vo avete fattu qualcosa, è dumandate u pirdunu. Sinceramenti prumesse à u vostru amicu chì chistu ùn hè micca successu di novu, dite chì vi valenu assai a vostra rilazione. Tali paroli sò sempre amici di sente. Se a vostra amici hè forte è reale, tuttu hè statu solu.

Spessu chì a causa di una disputa trà l'amici hè un pocu, micca degnu di attenzione à tuttu. A cosa principal hè di prevene u disaccordiu di cultivà. Ùn àbbia paura di piglià u primu passu versu a cunciliatori, è in un occasu di passà per una veru amici, senza ricanuscimentu per l'estereotipi è l'opinioni d'altri pensioni.