Epilepsia in i zitelli

L'epilepsia hè una malatia neurològgica carattarizata da a crescita di l'attività elettrica di u core. Tali attività di e cèl·lula nervosa di u funziunamentu hè manifestamente manifestazione cù invistenzi o una perdita temporale di a cuscenza, una cunnessione cù a realtà.

Sta malatia si trova in u 5-10% di a pupulazione è in u 60-80% di i casi hè trattatu bè trattatu medicu. In u casu di u 20-30% restante, ci hè una diminuzione significativa di l'attività elettrica di u funziunale è a frequenza di eutazioni.

In i zitelli, l'epilepsia pò esse diagnosticata in a so zitella è, in regula, hè a ragiunaria di fà u zitellu à u contu à u neurologist. I manifestazioni di sta maladie in i zitelli sò simili à quessi in adulti. U diagnosticu primu è u trattamentu puntuale pò eliminà solu u zitellu da attacchi attacchi di epilepsia.

Sìculi di epilepsia infanzia

Signori di epilepsia in i zitelli:

Sindromi di epilepsia in i zitelli

L'epilepsia in i zitelli pò esse sintomaticu è manifestazione cum'è un signu di qualunqui infelicità in u corpu. Tali fenomeni pò esse chjamati sindromi è epilèptichi. Comu regula, dopu l'eliminazione di i prublemi pruvucannu sti attacchi, scappau dopu ad elli. I ragiunarii per l'occurrence di eunizzioni epilépticas include:

A causa di i fatturi spessu di qualifiche, pò esse unizzioni unica di l'epilepsia in i zitelli, chì, unu occultu, ùn pudere mai più recurrenza.

Inoltre, i sindromisivi di epilepsia pò esse accumpagnà una malatìa serosa in i zitelli, assuciata à l'embali di u corpu è u danni di u danu. Per esempiu, cù meningitis, encefalite, prublemi di fegghjinu è di rinochju, tumuri di u funziunale, etc. In questu casu, l'epilepsia si trova annantu è u so evoluzione largamente dipende à u trattamentu di a malatia chì u provoca. In certi casi, hè guaritu cù a malatia sottusaggiu, in certi casi seguiti cuntradulinu a persona per a vita.

Profilaxis di epilepsia in i zitelli

Epilepsia, anche nurmanna parechje ghjunghje in parechje generazioni di una famiglia, ùn ufficialamenti micca di e malati transmittiti per eredità. In parechji rispetti, a so ocurrence dipende da a salute di u sistema nervu umanu, a so salute somatica. Per evitari u sviluppu di l'epilepsia in i zitelli, i paisani avè bisognu:

  1. Prutene u zitellu, ancu unu chì hè sempre in u senu, da a colisazione cù toxini, veleni è infizzioni perikinus (toxoplasmosis, meningitis, encephalitis tick-borne, etc.).
  2. Pruvate caminari in l'aria fresca per evità l'ipoxica (l'ipoxia hè sporta cù pressione intracraniale aumentata, chì pò ancu pruvucà l'attività elettrica).
  3. Ùn permettenu micca carichi pesanti è fatigue di u sistema nervu di u zitellu.
  4. Ùn impreche nti prudutti di u nutrimentu chì ponu cuntene tinti, cunsirvatori è carcinogeni periculosi è ponu avvilinate è embriko di u corpu.