Cumu lavà l'stomacu?

Ùn importa micca questu cura di i genitori di u so ziteddu, ma ancu ci sò parechje quandu chì qualcosa ùn hè micca passatu cumu u pianu. Tali casi includenu alimentariu, avvilimentu chimicu è mediale di u zitellu. Scupremu cusì per lavurà bè l'stomacu in casa. Dopu tuttu, a cunducta curretta è timida di questa prucedura pò ancu salvà a vita.

Si pudese lavà un stomacu à un avvilinamentu?

Varianti di una solu suluzione gàstrica in i zitelli sò parechji.

  1. Cumu lavu l'stomacu cun permanganatu di potasio? Preparate una soluzione di permanganate di potasio in un colore biancu pallu. I filtrà per attraversi capasti di gasa, o per carta - ùn importa ciò chì beni ùn sputichete micca, tutti i cristalli di u permanganate di potasio anu micca dissolvi. Unti ùn anu purtatu à una cremosa di a mucosa di l'esòfuru o di l'stomacu.
  2. Morta cun salza di cucina. Mesi 3 tablespoons cun 6-10 litri di acqua calde. Salt provoca un rinfrescante di u prughjettu di u stomacu è impedisce a ingestione di toxine è veninu da u stomacu in l'intestinali.
  3. In farmarii, pudete cumprà una suluzione isotonica di sodium chloride.
  4. A soluzione più famosa è efficaçu cuntene carbone activatu. 6-10 pillettes rastoloch in pezzu è cunglite cù l'acqua.
  5. Solu cun enterosorbenti cum'è l'entersolo o polisorbenti (suspense di 2%), chì sò venduti in a farmacevule. 1 cullera di a droga dilutau in 100 ml d'acqua.

Per diluting the liquid lavage gàstricu, ùn si micca scurdatu chì l'acqua hè stata calibata à 35-37 °, questu ferà u progressu di sustanzi tossicali à u corpu.

Cù quantu fluidu hè necessariu per lavate u stomacu à u zitellu?

Tuttu u liquidu deve esse divisu in parechji metudi. Ogni trattamentu finisci cù a pulizia di u stomacu.

A tecnica di lavage gàstricu in i zitelli

Cumu mi lavu l'stomacu di u me babbu? Hè megliu di cumincià sta prucedura quandu a persona invenzione hè in una pusizione seduta. Cunduzza u zocku di u zitellu cù un pappu d'oliva è a toalla, è permettenu di vìviri una solu solu solu. Dopu chì pudete Punduzza u zitellu nantu à u lettu, perchè a testa sguardi. Ùn bisognu di rimpiazzà un bacinu per vomit. Per via, ùn la dispiace micca prima chì i medichi arrivanu! Pene u dettu à a bocca di u zitellu à a basa di a lingua è dete cunfflantimenti, facendu per allora un riflettu vòmitu.

In questu modu, bisognu di lavurari u so stomacu finu à quandu l'acqua purissima quede da u zitellu. A fine, sempre lascià a rinfaccià a bocca cù l'acqua furiosa.

Dopu fattu questi prucessi semprici, avete da prutezzione di i vostri figlioli da pussibbili e pussibili.