Leucemia in i zitelli

Una di e malatie oncologica più cumuni in i zitelli hè a leucemia (u cancer o leucemia). Cù sta malatia, i cedi di u sangue anu degeneratu in cilazioni maligni, sviutannu u tessulu embrutariu nurmale. U prucessu patològicu da a mannata di u bernardu passa à u sangue, affettendu i organi vitali (livri, spleen, ciliu, ganglis). A riduzione di u nùmmuru di ciuciuli nurmali in u sangue dèssenu à l'anemia, a suppressione di l'immunità, l'aumentu di sangu, u sviluppu di infizzioni.

I causi di leucemia in i zitelli

Per risponde senza dubbiu nantu à a quistioni più sbagliata "perchè i figlioli soffrenu per a leucemia" pò micca esse sempre. Sicondu una tiuria, a causa di u sviluppu di a malatia pò esse una violazione di a cumpusizioni è struttura di a cèl·lula medite.

A più spessu in a zona di risicazione sò quelli zitelli chì anu:

Tipi di leucemia in i zitelli

A maiò spessu, i zitelli sviluppate leucemia aguda, a leucemia crònica in i zitelli hè summamente rara. Inoltre, una forma ùn entra mai in un altru, perchè ogni forma di a malatia hè decisa da u tipu di cilazioni maligna.

Signos di leucemia in u zitellu

À l'apparenza di i primi signali di a malatia, avete da cunsiderà immediatamente un duttore, perchè a sestazione puntuale di a malatia è u principiu di u trattamentu anu aumentatu a crescita di una recuperazione sana.

U diagnosticu hè realizatu cù un test di sangue generale, biòpsia di muderna di a muderna, puncture spinali.

Trattamentu di leucemia in i zitelli

Un regimen di trattamentu individuali hè determinatu da un mèdicu basatu in u tipu di leucemia è a so stadiu. A menzione prima di u trattamentu di a malatia sottucalizzata, u trattamentu di l'infeccion è di altre tipu di cumpulizioni di a maladie hè realizatu. Duranti u trattamentu, u zitellu deve esse in l'isolamentu sanu da u cuntattu cù u mondu esternu per esse l'azzioni d'infezzione cù e malatie infizziosi. Spessu, com'è una meda preventiva, i antibiotici sò prescritti.

U trattamentu di a malatia hè di scopu di suppressione u sviluppu di ciucieri è da a so distruzioni per impedisce à l'ingressu à u sangue. Stu prucessu hè incredibbili difficiliatu, perchè s'ellu ci hè almenu una corta in u sangue, a maladie prugna cun una nova forza.

U metudu principalu di trattà a leucemia hè a chimioterapia, chì pò esse realizatu per invenzione, intramuscularamenti, in u fluidu curebrospinali è in forma di pillettes. A radioterapia hè ancu utilizata per distrugge i cèl·lii di cancillini è per riduce a grandezza di ezioni tumorale. A crescente, u traspurtamentu di ciuota vunni hè adupratu, cù quale u paci hè injected with cell staghjoni di sangue. U figliolu cù leucmia usually require maintenance therapy for at least 18-24 months.

Comu una pratica preventiva di a malatia hè impurtante di passà esaminazioni regulare cù specializei è fà prucessi di laboratori preventivi. In i zitelli chì anu recoveratu da leucemia, hè necessariu di rializà a terapia anti-relapse. U seguimentu constantu di u cunsigliu di u sangue di u zitellu hè impurtante. Quandu i pazienti curati ùn sò micca cunsigliatu di trasfurmà à altri cundizioni climatichi, è ancu i prucessi di fisioterapia sò contraindicati.