U picciriddu era avvilatu - chì fà?

A volte chì u zitellu hà da malàvule: ùn hè micca una forte frebba, si senti malatu, hà una debule è un dulce dulce in i articuli. Eccu i signali principali di l'iniziu iniziu di l'avvilanatu alimentariu, è se ùn piglià micca azione immediata, in pochi d'ora, u picciottu addiventanu. Cosa da fà chì u zitellu hè avvilatu, è chì drogherie aiutà à trattà à questa cundizione, vi cunsiderà in stu articulu.

Per capiscinu chì u zitellu hà avvilinatu, hè pussibile per u fattu chì u zitellu si chjude d'indisposizione in u panicu, è da a vintura divechjata o vucazione. Inoltre, a temperatura di u corpu di u zitellu s'aprevi (micca più di 37.5) è un rimettu si prisenta. Hè necessariu piglià à cuntà u fattu chì i sintomi aguti di l'avvilanatu alimentariu passanu 48 oghji dopu à l'iniziu di a so manifestazione, mentri l'infezzione pò tormentà u zitellu à l'ordine di 7 ghjorni. In questu casu, per prevence l'emborgamentu è a deshidratazione, hè cunsigliu per chjamà u duttore in casa.

Prima pirsunaggi pi avvilinatu

Cosa da fà chì u zitellu hà avvilinatu è vucanu? Posa u zitellu nantu à u lettu, ùn aghju micca di manghjà nanzu à manghjà di 12 ore, biote ogni cinque minuti cù trè zuppi di u acqua. In questu statu, parechji parenti fessinu l'errore di pruvà di alimenta o di l'acqua di u zitellu. Questu ùn pò micca esse fattu, perchè Ingressu in l'alimentu stomacu avianu immediatamente un attaccu di vucummu severu.

Ciò chì deve esse fattu si u zitellu hè vintu invechji è a diarrea hè osservata - per cambià a dieta è inserisce prodotti chì "ancu" l'intestinali. Perchè stu picciottu, hè cunsigliu per alimenta micca solu manghjonu viscuvaru, senza l'aghjuntu di spices è l'oliu, è ancu un ovu, u forti forte, senza zuccaru è un pappaddu di pane di pane. Ùn a scurdà chì una dieta hè introcida solu se u zitellu hà diarrea, ma ùn ci hè nuvulousa è vomiting.

Trattamentu di avvilinamentu di droga

Per trattà un zitellu se è avvilinatu, pudete fà ciò chì i pediatrici ricumandenu - Carbone activatu è Smecta. A data, questa hè una di e pochi di droghe chì pò esse dati ancu à i zitelli più ghjughjenu senza cunsiglià un duttore.

Qualunque avvilinatu alimentariu, independentemente da a simmatologia, hè trattu cù sorbenti. U carbonu activatu hè offru à un ritmu di 0.05 g per 1 kg di pisu corpu. Se ùn pudete micca beviate u puzzicheghju tutale, hè chjucu à un polludu è ponu in bocca di u zitellu, duverebbe piu piglia cù l'acqua, o mischju cù u lattu o una mistura.

In qualchì ora, dopu avè pigliatu u sorbente, se u zitellu hà didora, hè offru Smecta. Per fà questu, 1 pezzu di pezu hè dissolutu in 50 ml d'acqua fogera. A norma di a droga per ghjornu per carpelli à un annu hè 2 paesi, dopu un annu - 4 paesi.

Allora, chì faraghju in casa, se u zitellu hè inveneatu - prima di tuttu, hè stata diagnosticita. Dopu à quessa, se sti avvilanamentu alimentariu, hè cunsigliu per seguità a simple indicazione deskritti in stu articulu, è u vostru picciutteddu sarà prontu à più prestu. Tuttavia, ùn si scurdate di chì, in più di l'avvilanatu alimentariu, ci sò discomforts causatu da vapore tòxica, medicazione, ecc. In questu casu, hè cunsigliatu l'ingaghjamentu immediata di u zitellu in una istituzioni medica.