I signori di e casu chì una sposa sapere di sapè

Ogni dui simpatichi di una vita felice cù un amatu è chì tuttu hè cum'è in un conte di fata è à un casale, è dopu. Hè per quessa, ùn anu avutu in prestendu u principiu di un ghjornu solenni - u ghjornu di a casale o a festa. Hè per quessa ch'è avemu intristitu cumuzioni di a futura felicità di a vita di a famiglia in i segni di casali, di quale ci sò assai per a sposa è di u sposu. Hè cresce chì quelli chì cunnoscianu è utilizanu cunvinzioni populari ùn pò micca solu attraversà a furtuna , ma ancu evitari u problema. Cusì, i valenu creezi dumandà a sapè, è forsi ancu cridendu in u più bellu di elli.

I signori di e casu chì una sposa sapere di sapè

Per un ghjornu solenni per esse fun, è a vita di famiglia era cum'è una luna di miele, assicuratevi di studià i seguenti signali è avvienzi:

  1. Cumprate solu ciumi latturi. Dopu tuttu, queste ciumi sò un simbulu di u vostru modu cumuni. Allora, si vulete vivre in prosperità è piacè, a strada di a vita debe deve sola è liscia.
  2. Ùn vede micca u vostru sposu u vostru travagliu, è in u to ghjornu di i vostri ghjorni ùn vede micca in u spaziu in u "parade completo" prima chì u vostru matrimoniu diventa ufficiale. Elimina u guanti o scarpa, prima di riparà i capelli, hè cunsigliatu tutti i signali di i casali chì dicenu di u vestitu di a sposa è di u vestitu di u sposu.
  3. I sposi di a sposa in a casale ùn devenu senza lazzi è cù un talone chjusu, cusì in ogni casu, cunsigliate i segni.
  4. Ùn cumprate micca sandali cum'è piuazzu per u matrimoniu, altri, a vita di a famiglia sana serà "barefoot," questu, poviru.
  5. Assicuratevi di trasfurmà i scarpi cumprati per a vanda. Questu vi risparmiarà, sia di sopra à i petti di notte, è di disgrazii in a vita famigliali.
  6. Un omenu dolce hè cunsideratu chì i futuri novi oghje ghjenui o perli annantu à a so propria matrimoniu. Sicondu e credenze si portanu parolle è disappruversi.
  7. Ùn vultà in daretu, u momentu di quandu partite a casa per andà in l'aghjuntu. Questa hè una regula antica chì mantene a sposa è u sposu di u ochju, perchè ancu s'ellu ci chjama à voi, ùn mancanu micca ghjustu è vede solu in fronte.
  8. Prima di diventà u maritu è ​​a so mòglia, manghja di fucinare una piccula chocolate o dolce. Fate solu fà. Hè predica una vita dolce, amore è armunia.

Pò esse crede in i signi?

Tradizziunaristi chì ritenanu ciò è cumu fà in a casale, assai. Ci hè unu di quelli chì l'indiammu una vita cusì cómoda è cumule, ci sò quelli chì prutegginu e prutegge. Per esempiu, assai pin pinti nantu à vestizione nantu à un ghjornu solenni, com'è rimediu per l'ochju, perchè parechji libri cunsiglienu. O assicurà chì nimu senza chì anu parechji parienti ùn curretti micca a robba di a sposa, per ùn fà nunda. Ma avemu averemu crede chì tutti i nostri averi avìanu cunsigliatu? Hè bisognu à esse cusì supersticiosu?

I Signori è e credenze, cum'è quale quellu chì valenu à leghje prima di a festa, hè certamente bona per a sposa, è per u sposu, è per priservà a tradizione tradiziunale russa. Ma, più impurtante, ricordate di chì ùn importa ciò chì u ghjornu di solenni di a vostra bune, a vita sussegwenti, quede sempre avà custattatu. Cusì, depende di voi ciò chì serà.

Dunque, ùn importa micca chì avete cumpritatu una sandali per i scarpi invece di i scarpi, o avete accidinatu à u speculu, o u grou refuseu di manghjà a cicculata. Ciò chì hè impurtante hè chì ogni persona pò indipindente di a so vita cum'è piace, senza accetta è guessing .

Ci hè un fattu più impurtante. È hè chì e persone sgradate superstiziu spessu prumessu per fallu. Per quessa, i segni pò esse fiduciale, ma unu ùn pò micca crede in uncondizioni.