Dieta cun rotovirus in un zitellu

L'infezione di Rotovirus hè una subescecie speziale di disordini alimentarii, chì l'agentu causativu hè u genu di virus chì appartenenu à a famiglia Revanziatae. Sta dolenza a maiò spessu influenza a zitelli, perchè a so immunità ùn hè micca sviluppata bè per trattà cù i virus insidiosi chì si swarm all around.

Chì ghjè in questa malatia - i viaghji pruvate di penetraru a mucosa da u digestivu, induve ellu successivamente è, per causa di a so attività vitale, causanu sintomi tipichi di trastornamenti alimentari - vòmitu, diarrea, frebba.

Cù rotovirus, u zitellu, per suprattuttu, ùn pò fà senza una dieta, perchè l'essenza di nutrimentu terapèttu - quantunque possibili à rinfurzà l'agenti causattivi di a malatia da u via digestiva, nurmalizà a cundizione di u paci (prutezza di a deshidratazione è assicurà l'offerta di tutti i nutrienti necessarii). A menu deve esse assai dulce, ma chinu. Inoltre, a dieta cù rotovirus deve esse supplementatu cù decucuzziunate utili, chì darà forza a causa di u cuntenutu di glucose è mantene l'umidità per u cuntenutu di u salinu.

Menu

U primu ghjornu di a malatia, hè megliu prescriverze cun prudutti curati di casa (l'avemu descrizanu quì sottu), perchè a digestioni di un zitellu ùn hè ancu mancu d'affruntà ancu cù l'alimentu di più digià digià.

U primu ghjornu, cù rotovirus, i zitelli partenanu di una dieta sparing. U pane biancu hè pruibitu, si deve esse rimpiazzatu cù migli di pagnu biancu, documenti, marmellata stallata, tuttu ciò per i seguente dui simane, per trattà a sopra, ùn hè micca bè.

Breakfast:

Lunches:

Cene:

Quandu i muzzucchi sò permessi è accoglie e manci appiicati.

Nutritura cù rotovirus vole dì à cunversione à l'alimenti cociuti è salciati, nunda di primu in u menù ùn deve esse, finu à chì a cundizione (benessere, frette) hè normalizatu.

In pocu di ghjorni, pudete entra in a dieta di prudutti di u latti. Affettanu favuritu a microflora intestinali benefica, acelerà a purificazione di i patogeni è i tessuti regeneranti di a mucosa di u cane alimentariu.

Indipendente di a rapidità di recuperazione di u paci, i prudutti siguenti avè bisognu à evità à dui simani:

Sìdie cù rotovirus

Cusì, cù questa dieta hè utilizzata cù rotovirus, hà sappuutu, ora avemu passatu nè micca fluidi menu impurtanti. Ogni infeziunea alimentaria chì si spremanu cun vòmitu è ​​diciru sguassà u corpu. Basta bevià, facennu un zitellu ùn aghja acqua per questu ùn pò micca esse assai efficace, perchè tuttu l'acqua pò abbandunà u corpu cù u stissu vomitu.

Per quessa, i farmeri vendenu soluziali solu cù cuntenutu di sodiu, chì attaccò u liquidu. U prublema hè chì i zitelli sò assai reluctantes per bevitalli sti cosi di chimicu. In questu casu, avete a conjure in cucina.

Prima, avete bisognu di preparà una solu sal marina. In 1 litru di acqua, hai bisognu à fogghi 100 grammi di pezzi per una ora, soppressendu constantemente i pezzi, per esse dissolvi tantu. Avemu bisognu di mantene a glucosa in l'acqua. Add 1 tsp à a suluzione. u sali, 4 cuagliadi. zucchero è ½ tsp. soda. Fugghjemu un altru parechje minuti, avemu giaddu.

Se u zitellu ùn vole micca bè è questu, vi basta di diluvantinu a nostra suluzione cù tè di menta è chamomile .

Siconda, una solu "savurosa". Pudete andà finu à quandu a simpatomatologia salda. Faremu a farfantarìa di zucca-carotta - una fonte di pectin. Per fà questu, piglià ½ kg di zappanu è manzili, purcii è cocelle nentru à tuttu afficatu in 1 litru di acqua. Rubini è aghjunghje 5 Tsp. zuccaru. Ughjettu torna à foglie è spedinu annantu à e buttiglii sterili stati. Aghjustassi u mistieru, fate guardà in a frigorifera è pre-scorchate pocu prima di l'usu.