Monti di Malaysia

A maiò parte di a penisula di Malaysia hè occupata da culle, alta è micca assai montagne, chì formanu parechje catene parallella. E numerosi muntagni create un paisanu spettaculu, attraversu i viaghjatori di diversi scuru di a terra. Sè vo vulete nantu à scogliu di roccia, o solu cercà un locu per l'excursionisme è l' excursioni outdoor, i zoni muntaniti di Malàbia sò solu ciò chì necessite.

I muntagne più famose di Malasia

I più attraenti per i turchi turchi in u paese sò:

  1. Kinabalu hè a più alta muntosa in Malasia (4,095 m) è u quartu più altu di l'Asia Sudue. Hè situatu nantu à u territoriu di u Parcu Naziunale omonima in l' isula di Borneo trà i lupini tropichi. U paisaghju di a muntagna hè troppu tropicali tropicali nantu à u livellu più bassu, i boschi di muntagna è prade subalpine - nantu à u livellu supraniore. L'ascense di dui ghjorni à Kinabalu ùn hè micca solu pussibile per i scogliera experienti, ma ancu per i principianti.
  2. Gunung Tahan o Tahan hè a più alta muntosa di a penisula di Malacca (2.187 m), situatu in Taman Negara State Park , Pahang State. U primu infurmazione nantu à u cimitero di Gunung-Tahan appare in 1876 dopu chì u vitturiano NN Miklukho-Maklai visitò a Peninsula Malacca cù a spiegazione etnulogica. Ancu i dilatori pudete cunquistà questu picculu malese.
  3. Gunung-Irau - a 15a muntana più alta in Malasia (2110 m) hè in u Pahang. I so piani sò chjappiuti da i boscati di fichi mossy. Quandu scogliu Gunung-Ira, chì dura una quatru ora, i turisti anu accumpagnatu da un ventu friddu è di nebbia brumosu. Da a cima di a muntagna sò stati paisaghji stupi di l'alloghju circundante.
  4. Bukit-Pagon hè una muntagna in u nordeste di l'isula di Kalimantan (1850 m). Situata nantu à a fruntiera trà Malàsa è Brunei. Piani di a muntagna sò distinti da una grande varietà di flora è fauna. L'ascent à u cimitù di Bukit Pagon hè urdinaru regule da diverse strutture statali: culturali è puteri.
  5. Penang hè una di e muntagne di Malaysia, situatu in a parti cintrali di l'isula di u stessu nome. U puntu più altu hè di 830 m di livellu di u mari. Penang attrae turistere cù friddi di montagna, paisaghjoli pittoresca è numerosi cascate. L' attrazioni principali di a muntagna hè a strada ferrata in u 1923. A cima di u massiccu pò esse ghjunghje à pede o da u telefurnu in 12 minuti.
  6. Santubong - a majestic mountain di Malasia (810 m). Hè situatu 35 km di Kuala Lumpur in u territoriu di u Sarawak di Borneo. Santubong è i so ambienti sò stati ricenti di diventà unu di i rotti turistiche famigliali in a regione grazi a boschi tropichi è cascati únii. A muntagna hè assai interessante da u puntu di vista di a ricerca scientifica, durante l'esercitu ind'i artifacti buddici è induvidi di u IX seculu erani truvati quì.