Monti di Indonésia

Una di e funziunalità di l' Indonèsia hè chì u paese si trova in a junction de duie zoni tectonici chì pruvucanu l'attività sizie creada in u so territoriu. In Indonesia, ci sò assai monti è più di 500 vulcano , quasi a mezzo chì sò attivu. I cimi di parechji volcani sò trà i più altu di u paese, cù altri pichi.

Cimi di montagna di Indonesia

A lista di e monti di l'Indonesia includenu:

  1. Jaya (New Guinea). A voti si chjamava Punchak-Jaya. Hè a muntana più alta in Indonésia (4884 m). U so nome in Indonesian significa Victory Peak. Hè situatu à a catena muntosa di Maoke in a pruvincia di Papua nantu à l'isula di New Guinea. A muntagna Jaya fù scuperta in u 1623 da Jan Carstens, perchè in una quantità di guidari, pareva a Pirámide di Karstens. U primu ascensione di a muntagna hè stata fatta in u 1962.
  2. Gunung Bintan ( Isola Bintan ). Hè una tradizione di l'isula di u listu nome. A muntagna hè assai pittoresca, perchè hè cupartu da a juntaggine, chì traghjenu i currenti di acqua è cascate. I turisti ponu ascultari à u cima. Ci hè un ponte di observazione. In a strada, pudete avè admirate a flora è a fauna lucali, natà in i currenti di cascate.
  3. Gunung Katur (isola di Bali). Unu di i cimi più altu di Bali . Cuminciannu à questu hè abbastanza cumplessu è adattatu per i pratichi fisici. A ruta à u cimiteru dura à 2-3 ore. U caminu piglia in u boscu, da l'altura un stanguzzi maravigliosa di a superficia di l'acqua di u lavu è u so alatu ogettu.
  4. Munti Batukau (Isola di Bali). La Santa Pasqua nantu à l'isula di Bali. In i bassine sottu sò u tèmpiu di Luhur Batukau, chì hè un locu impurtante per parechji peregrini. Hè intesu chjamatu "templeu di giardinu" per via di crescente in u so hibiscus, i misura i campi. In l'altri e trè parte, u tèmpiu hè circundatu di i boscchi tropichi appartenenti à i zoni di conservazioni naturali.
  5. U Monte Penanjakan (Isula Yava). Da a pianta d'observazione di questu pico, una maraviglia di u circondu di a cità di Malanga è tutta l'entera Java orientale. Eru da afar, pudete vedere u potente u formidable volcano Bromo . À u Monti Penanjakan, assai turisti anu amatu per scopre l'alba, pigliatu raru imagine è diventendu a bellezza di u salvaje trà i clubs di fumu di parechji volcani circundante.
  6. U Monte Klatakan ( Isula Bali). Hè situatu in u territoriu di u Parcu Naturale Barat . Per ascultallu à a cima di u Klatakan, avete da esse ghjucatu una durata di 5-6 ore. A strada ùn hè micca difficiule, perchè passa per a selvatica selvatica pittoresca. Duranti u caminu, pudete avè l'admirazione di felce, rattan è fichi d'arbuli, vedene i monos neglii, volpi u rhino d'acelli. Parechji rapprisintanti di a fauna lucali sò nclistati in u Libru Rossu è sò endemichi nantu à l' isula . Overnight in u parcu hè interdetti per a salvezza di i turisti è a fauna di a riserva.
  7. Munti Bukit Barisan (o.Sumatra). A catena di montagna di Bukit Barisan si stende per 1.700 km in l' isula di Sumatra . U so nome in traduzzione significa "una fila di colti", chì rifletti a realtà. Ci sò parechji diculanu di volcani, cù più di 35 attivi, 3 riservi naziunali di u patrimoniu mundiale di l'UNESCO, laghi d'alta muntosa (u più famoso hè u lagu Toba in a caldera d'un anticu voluccu).

Major vulcano di Indonesia

Frà i più famosi volcani in u paese sò:

  1. Krakatoa (Anuk Krakatau).
  2. Kerinci (Sumatra Island).
  3. Rinjani ( Isola Lombok )
  4. Agung (Isola di Bali).
  5. Ijen (Padre Java).
  6. Bromu (Padre Java).
  7. Batur (Isola di Bali).
  8. Semer (Patre James).
  9. Merapi (Java Island).
  10. Kelimutu ( Isola Flores ).

In più di i cimi più indicati, hè ancu a Montagne Klabat in Indonésia (altitudine hè di circa 2 mila metri), u Monti Sumbing (altu - 2507 m), a Kirac bosque santuale cù bas-reliefs 7 m in altura è tombali riali è assai altri più chjori è menu famosi.