Town Hall Square (Tartu)


U Palazzu di l'Agljene hè u core di a cità di Tartu . Edifici di u XVIII seculu XVIII. quì sò vicinu à l'uggetti custruiti in u XX sèculu. U centru stòricu di a cità hè cumprinneru in a lista d'objectu unicu di u Southern Province .

Storia di a Cattedrale di l'Uffiziu

U Pianu di u Palazzu era u centru di Tartu da u XIII seculu. À u quatu era u mercatu più grande di a cità, quì sò i porti cità. A vita di a cità era in furione in questu locu. Da u puzzu publicu, l'abitanti di u citadinu scorri ghjuvendu. I criminali eranu scorri à u forca nantu à a chiazza.

Duranti a so storia, a quadra era gravemente danuviu duie volte: in u 1775, in u risultatu d'un focu è duranti a Siconda Guerra Munniali durante u bumbardamentu. E duie volte, l'edifiti distrutte micca stati restaurati, i novi edifici sò stati eretti in u so locu. Cusì, duppu l'apatia di l'area cambiò assai.

L'ingressu à a piazza di u Palazzu hè precedutu da una "finestra gialla" - un simbulu di National Geographic. Allura in u Sud Estone, i posti chì rapprisentanu un valore storicu è architetturale speciale sò designati.

A zona attrae i turisti chì vulianu cunghjuntà turistice cù un passaghju è compra di ricordi. I Souvenir dighjunu è libreria sò aperti quì, in l'estiu, ci hè un cafè in l'aire apertu.

Attrazioni à a piazza di u Palazzu

  1. Town Hall . Se imaginate l'aria cum'è un trapeziu, l'Aglisuni serà in a so basa. À questu ghjornu, i chievi di cità in l'Agljene. In u stessu bastimentu hè un centru turisticu, da 1922 in l'isula diritta, induve era impurtante, una farmazia opera. In a torreta ogni ghjornu campane ani - 34 campane facenu a musica di stòrica è cuncorsi famosi mundiale.
  2. Fountain with a sculpture . U complexu sculturale "Spieganti" hè un simbulu ricunnisciute da a cità. A funtana era davanti à a cità di l'abitazione di u centru di u XXu seculu, ma l'scultura chì mostra una parella in amore si era apartu solu in u 1998. Da u 2006, a fontana hè circundatu da i chjassi cù i nomi di i cità fraterna di Tartu.
  3. Ponte Arched . Cunduce i dui banca di u fiumu Emajõgi, cumencia à traversu a strada di a piazza di u Palazzu. In u populu hè chjamatu Studente: finu da a fini di l'anni 1950. I pupulari di l'Università di Tartu amori di passà a so piacè.
  4. Casa Crooked . I pupulazioni sò ancu cunnisciuti cum'è a casa "ca" o a "Torre Tartu di Pisa". A casa hè nantu à u latu oppostu di l'ingressu di a città, à a piazza, da u cantu di u fiumu. Hè stata fatta in u 1793. Per un tempu quì hà vicinu à a vedova di u famusu cumannanti Russu Barclay de Tolly, perchè un altru nome di a casa hè a casa di Barclay. Avà hè stata a sala di mostra di u museu d'arte, induve l'opere di l'artista estonu è straneri sò presentati.

Caffè e ristorante in a piazza di u Palazzu

Duranti un passaghju per a piazza di u Palazzu, puderete definisce per andà à unu di i seguenti posti:

Hotel in piazza di u palazzu

In l'edifizzioni storichi di a Corti di l'Agljale, i alberghi è appartamenti sò situati, induve sò felice cù l'accolta di i turisti chì vulevanu stà in u centru di u Vechiccu.

  1. Domus Dorpatensis Guest Apartments (1). Eco-appartamenti per differenti numeri di stanzi in una casa costera di dui stori hè una di l'opere più famigliali in Tartu.
  2. Hotel Draakon (2). Spacious single è doppia camere. U risturante un restaurantu baroccu servendu a cucina estonia è internazionale. A cantina di a cervica offre una varietà larga di varietà di e cerve in Estonia.
  3. Terviseks BBB (d. 10). Camari in triple è quadruple camere, è di privati. L'ambiente "Home" in cuntrastu cù l'ostelli.
  4. Appartamenti di Carolina (d. 11, 13). Dui è appartamenti di quattru trè cù una sauna, equipada di tuttu ciò chì necessite.

Cumu ghjunghje?

A Cumpagnìa di l'Agljale hè facilmente accessibule per pede o da trasportu publicu da ogni parte di a cità. I turisti chì anu arrivatu à a cità pò ghjugni à a chiazza: