Monkey Island


Iquitos hè una di e cità più grande di l'Amazonia peruviana. Per studià u pioggia in u 1901, una spidizioni fù mandata in u locu induve i dui fiumari Tambopata è Madre di Diu fugianu, cumannati da Don Juan Vilalta. In u 1902, hè stata fundata una stazzione di ricerca, chjamatu u primu fiaturu Faustino Maldonado. Hè situatu nantu à una isula pitica, in i junni grossi di l'Amazonia. L'area tutale hè di dui centu è cinquanta ettari. I Cientifici sò impauriti in l'osservazione è studiu di a vita di parechji spezii di monos. In u 1997, a stazione implementava un prugettu di famiglia, traversu e spezie endangered di primati truvaru micca solu un habitat, ma ancu a prutezzione.

Qual hè l'isula famosa?

In l'isula di i scimomi in u Peru vanu ottu spezii di primati (ci sò cinquanta l'espècie in u paese), si movenu liberamente in u territoriu di l'stazione, è intrinu in e so cumpagnie solu di ricaricà. Quì viaghja cum'è spezie in viulinu: un tufone mancu, un tamarinu marrone capunanzu, un monkey-orillo, è monos ordinariu, gibboni è altri.

I turisti vendu quì per admiraru a natura pittoresca, passeghjanu a ghjungle reali è, più importantly, comunicanu intreziamente cù i nostri fratelli più chjucchi. I Monos vivi in ​​famìglie, i zitelli anu teme di e persone, si trovani à i so genitori cù i so pani. E i particulari anziani pò cumportanu imprudentamenti cù i visitatori, puderanu steal valuables: una billetera, telefone o vetru. I primati sò usati per i visitori, à scuntralli è anu stanu aspittendu cusì. Pudete solu furnisce i vostri ogooni cù frutti è dolci.

Ùn ci hè micca prublema cù l'alimentazione nantu à l'isula. I frutti di l'stazione sò dispuniti quì, è u coccu, u fasgiolu, a papaia è a banane anu crescente quì, chì furnisce a nutrimenta necessaria à i primati. Ma cù l'acqua chì l'acqua hè aghjera, i abitanti di l'isula sò cuntinuti cù l'acqua di acqua da pudeddi. Per quessa, i scimie ùn ne serebbe missu l'oppurtunità d'acquistà à l'acqua neia è pò spàrghjelà una buttiglia d'acqua da i turisti. Certi di i "latri felice" anu sappiutu per disciugghiarà e tinsioni è bèviu da u collu com'è i zitelli.

In più di i monos, Tukans, caprini, pezzi di campà nantu à l'isula, è ancu un gran numaru di pappulidi colorati. Per tutti i visitanti chì ghjùnsenu in l'isula di l'Api in u Peruviu , un prugramma di divertimentu hè furnitu, induve participà primati mani è pylosa di cori.

Stazione di u travagliu nantu à l'isula

A maiò parte di i primati à l'isula di i Monkeys in u Peruviu attraversu refugghi, purtatu da quì da a pupulazione lucale. Di solitu sò orfani chì si trovanu in cità è mercati. Ogni annu, u numaru di scime di ogni spezia aumenta da ottu à doce persone. U cuntinùu constantu trà l'omu è di l'animali ùn impedisce à quelle di mantene i so instinti è l'adattazione naturale in l'ambienti. Duranti l'esistenza di l'stazione, i so traballatori salvavanu centesimi di animali. Inoltre chì anu cuntrullati sempre cù fureurosa, chì anu distruggennu animali fugliati. L'estazione di ricerca riceve finanziu da u guvernu di l'Spagna è di i Stati Uniti.

Monkey Island hè prontu à ricevi ghjiru à i turisti da 8:00 a 16:00, u prezzu di u bigliettu hè di 10 salti novi (PEN).

Cumu per arrivà à l'Isula di u Simone?

L'isula pò esse acquistata in barca da u portu di Nanay o di a cità di Biljavist, u viaghju dura à vinti minuti. Finu finu à pocu tempu, pudete truvà in taxi, vultà vicinu à u mercatu (è caminate 100 metri) o l'imbottitore, è cuntate un barca. Venite à l'isula di l'Apes in u Perú cun delti cunghje: frutti, dolci è una buttiglia d'acqua pura per i primati. È ùn anu micca scurdatu di e cammari a catturà i maraviglios unforgettable.