Chjesa di San Lorenzo


In u paesi di piticu di Potosi , chì si trova in a parti cintrali di Bolivia , hè u più bella è anticu monumentu di l'era coloniale - a Chiesa di San Lorenzo.

Storia di a Chiesa di San Lorenzo

A custruzione di a chjesa di San Lorenzo hà principiatu in u 1548. À quellu tempu era utilizzatu com'è a prima parrocchiale di l'esèrcitu per i culoni spagnoli è l'indi. Dopu à 10 anni, u pesu archu di u tempiu hà cullassatu, è i reparatorii più grandi facianu. In u corsu di duie seculi, parechji ricostruzzioni sò rializati, è solu in u XVIII sèculu u tèmpiu hà divisu u so presentu. E chjese di San Lorenzo hà datu una vista chì era tipica di e chjese di u tempu: era un edifici cun una cupola cintrali è una facciata Baroque richly decorated. In u XVI sèculu l'artighjani lucali esculputi da petra u bas-relief più delicatu chì hè stata dicurata cù ornamentu fiore. À u seculu dopu, un campanile hè aghjuntu à a chjesa è hè struitu un nichulu.

A unicité di a chjesa di San Lorenzo

A dicurazioni di a chjesa di San Lorenzo hè un portu luxu fattu in u stilu baroccu. Hè stata deceta cù molti detalli scrittii boni è eleganti, quellu chì carriche u so propiu significatu. Allura, quì pudete vedere e seguenti imagine:

U centru di a facciata di a chiesa di San Lorenzo hè a figura di l'Arcànghjbu di San Miguel. In sopra à elle sò figuri sculputi di San Lorenzo è San Vicente.

A facciata di a chjesa di San Lorenzo hè un excelente example di stili mixteri. Hè per quessa chì u tempiu pò esse chjamatu un monicu monicu di l'architettura coloniali. Ùn hè chjaru quellu chì hè l'autore di a fabulosa luxosa di a chiesa di San Lorenzo. Sicondu alcuni relazioni, l'architectu Bernardo de Rojas è u artistu lucali Luis Niño hà travagliatu nantu à questu. A custruzione stessu hà fattu cù a participazione di i prugrammi indiani. Dintra a ghjesgia di San Lorenzo, pudete amparà i teleblii di Melchor Pérez de Olgin, in più di l'altare incredibly bella, adornu cù elementi di plata. A porta di u tempiu hè impannuta cù inserzioni di argentu.

Mentre riffrescendu in a cità turistica di Potosi, ùn abbandunate micca l'oppurtunità di visità a chjesa di San Lorenzo. U studiu, pudete sentisce l'spiritu di l'era coloniale è vede una struttura architettonica veramente unica chì era custruita da artisani crafts.

Cumu ghjunghje à u tèmpiu?

A ghjesgia di San Lorenzo si trova à a cità di Potosi nantu à a strada Bustillos, vicinu à a quale postu Chayantha è Eroes di Chaco. Literale à un passatu di 7 minuti da a chjesa hè a stazione centrale d'autobus di Potosi, cusì hè faciule vene à questu. Per fà questu, hè abbastanza per utilizà un auto albeatu, trasportu publicu o servizii di taxi. Aghja in mente chì a strada Bustillos hè ristretta suficientemente, per quessa hè disconforte di parche nantu à questu.