Cumu distinguisce l'oru da una falsa?

Oghje ch'elli deve fà affruntà u fattu chì invece di una catina d'oru o un anellu d'oru pudete cumprà un pezzu di materialu prezzu coperto cù u doru è pagà à u listessu tempu per u preziosu metalu. Hanu a diri, un incidente tali sarà pienu assai displeggiù è sarà ricurdatu per un pezzu? Per evitari avà, devi sempre bisognu di parechje manere di manera chì pudete distingue u doru da falsificà, senza chì ùn hè micca recite à l'aiutu di qualsiasi specializei, perchè tù stessu fiducia più di più. Di sicuru, deve esse nutatu immediatamenti chì i risultati più precisos sò state infurmati à voi solu da un spicializatu chì cunnoscia tutte e sutilzzii è casti di u borsellariu, ma pudete aiutà sè un pocu cun un pocu picculu esperimentu prima di cumprà una gioia chì vi permettenu di evitari di cumprà una falsa. Eccu fighjulà qualchi modi per distinallu l'oru da ciò chì ùn hè micca.

Cumu distinguisce u veru oru?

Certification. Sicuru chì, si cumprà un pruduttu d'oru in una larga tenda affidativa è avete un certificatu cumprate u compra, l'oppurtunità di ottene una falsata hè chjuca abbastanza, anche si hè pussibule, perchè ancu e big companies spessu saldanu per u doru d'alta qualità per u doru . Ma sempre, cuntrollendu u certificatu è a tag, pudete esse assai tranquillità.

Sample. U sicondu metudu per quale puderete amparà a sputichezza di l'oru hè di pruvà l'esemplariu. Perchè l'oru hè un attellu metallu, tutti l'altri ornamenti fatti di quessa cuntene impurezzi di altri metalli. I numeri annunziati nantu à l'indicazione indicanu u percentuale di u oro chì cuntenenu in u pruduttu. Sè avete avvistu chì l'icona di mostra hè un pocu sfucatu è ùn pudete micca leghjite chjaramente i numeri, ùn pudere micca cumprà un pruduttu.

Ringing. Ma siccomu tutta l'altitudine hè stata assicuratu per stazzunà, hè bisognu di cunnoscenu è parechji altri metudi esperimentali di cume distingue l'oru da a ghjallina. U primu di elli sona. Sì caschi l'oru, emetrà un sonu di "cristallu" caracteristicu, assai melodicu. Ogni metalli anu micca u so sonu.

Magnet. Un altru mètudu hè un magnetu. U oru ùn ci micca attruitu. Ma vale nutà chì alcuni altre metalli, chjamate l'aluminiu, u ramu è u bronzu, ùn anu micca riguardu à un magnetu, è in furtezza d'oru pò esse usatu.

Iodine. Un modu cusì cumminenti di distinguerà l'oru da u metale hè di fassi un pocu iodine à u pruduttu è d'aspittà un minutu di minuti. Se ci hè un trace di iodu, hè falu. In ogni casu, si chistu hè un pruduttu cù u doru d'alta qualità, ùn sarà micca nant'à traccia, anchi si a decorazione ùn hè micca solu u doru.

Acitu. Inoltre un metu interessante, per distinallu l'oru da u doru hè di mette u pruduttu in l'essenza vinagrera. Oru in l'acitu ùn oscurezza, ma un falsu o doru cun una fina capelli d'oreille - sì.

Ombra è lumera. Eppuru, l'ultimu - l'oru ùn cambia u so culore sicondu a lumera. Hè u stessu è se u guardà in a luce, è se circate à l'ombra.