Capu à u capu

U bufali sò un accunciamentu cù una storia ricca. Hè longu hè statu utilizatu da e donne cum'è una prutezzione contru u sole, ma hà sappiutu diventendu un attributu di moda. Ei schezii particularmente pertinenti in a nova stagione, è parechji disinfettori sò attivamente usendu stu accessori in i so cullezzione.

I materiali di cui curani sunnu fattu sò enormi - pudete sceglie un pienu di zucchero di lussu in tempu caldu è un caprettu mutu, se fredda fora.

Cumu è cù ciò chì porta un pappagallou nantu à a testa?

U cravatte hè un accessore adattatu à un cocktail o vestitu di veduta , è per riescruverisce u so culore, rinforzià à u vestitu chjaru più frequente. Per verificà chì u cigliu adorns u vostru l'indecente, hà bisognu à sceglie u tagliu sicuru, u culore è u modu di vincenu.

U bufali pò esse ancu usatu cum'è un bellu nantu à a testa - per questu avete bisognu à doblegà a panchina in un "tubu", da a so cingulu triangulare à una base larga. Ora pudete décorà i vostri capelli cù u venditori riflittendu, riparazione di e cippu da i ghjorni.

Cumu attache u babu di u to capu?

Ci hè parechje mane interessanti per attache u caprettu. Accuminciamu cu lu tradiziunale: appicchatu un pappagallou nantu à a testa, è cuddà i vaddi attaccati sottu à u mandibulu.

Pudete strappà un pappagallou per u to capelli. Cumpulammu u pilu in la cuda cù l'aiutu di l'elàsticu spessu, è dopu parechje volte speddi a ghjallina in a cuda. I ristanti libretti libari pò esse ligati cù un arcu. Stu hairstyle, anche a so simplicità, pare assai stylish.

Pudete un saccu in una testa, cum'è a terza fila. À a fine di a tela, avemu attaccatu a fini cun u nuddu bonu o arcu.

Per i fashionisti cù short hairstyles, ricumandemu cusì modu di attaccà una bufanda: avemu di giugraficu u pezzu cù un tubu, tiragà nantu à a testa. Avemu attaccati l'estremità à a basa di u testa, facendu per elli un petit arcu, è ghjustu. Elegante "rose" da u panfone hè prestu!