Irina Turchinskaya - exerciti per perde u pesu

Irina Turchynskaya hè una gesurabilizadora cunnessata è, grazia à i so tecniche, un gran numaru di donne è d'omi hà ridutu di l'excedente di pesu. Ci hè à questu prugrammi per parechji età chì permettenu riesce boni risultati per tutti e persone interessate.

Cunziu di esercizii di Irina Turchinskaya per a perdita di pisu

Hè ricompatente per unisce dinò carichi dinamichi è stati, chì aiuta à ottene u risultatu dumandatu. In u primu casu, u corsetimu musculu hè furtuatu, a postura hè migliuratu, è l'elasticità di i vessi aumenta. A carica statica favurizeghja u cunsumu d'energia, è dinò i musculi più forte. Per ghjunghje l'aiutu, hè necessariu entrenà Irina Turchinskaya 3 volte à settimana, è abbastanza per gastà nantu à l'eserzioni solu una mezzu ora. Dopu una grande impurtanza hè respirazione propria, per quandu si allargavanu to inhalà, è cù cuntrazzione di i musculi - exhalazione. Eserciti ripetiri in 2-3 cercles. Avete bisognu à cumincià cù un warm-up, chì tocca à scambià e so mani è pedi, è ancu cun movimenti rotanti è rotanti cù i vostri ghjinochji.

Eserciti per a perdita di pisu da Irina Turchinskaya:

  1. Piumate, pusendu e to mani (u sperienu nantu à l'in cucchia). Dà sta pusizione in u salto, fendu nantu à u matru (l'enfasi si chjinata), è poi, piglià e so gattini è torna di novu in paese. Dopu fattu, saltemu per andà, riaghjonu u corpu è alloghju. Continue in a listessa sequenza.
  2. In u cumplessu di casa Irina Turchinskaya recomenda ancu un esercitu - push-up da i ghjinochji. IP - pigliate l 'enfasi di menti, in ghjinochje. E mani sò deve esse situatu à una distanza chì hè più largu ca l'spalle. A tastera - vai falendu, curcendu i vostri brazzi in i coddi è ghjunghje in i bandei. Assicuratevi chì a to back is flat.
  3. Per fà esse exercitu, avete bisognu di una sedia o di qualunque altra elevazione. Stand in front of a sedia, mantene e mani in a so cintura, è daveru una perna in l'anguli right in u ghjinochju è u metti nantu à una sedia. A cumpagnia hè di spinghjarà u corpu, cresciute u sicondu pusonu è cullendu nantu à a sedia. Dopu quì, diminuite u so vinu è pigliate u PI. Se hè difficiule di mantene l'equilibriu, pudete tene u manu nantu à u muru.
  4. Per carica debite i musculi di a prutetta fitness Irina Turchinskaya suggerisce chì fai un "cantone". Pòglia nantu à u to dorsu, allughjatu a manu sottu à u tippu, è pesa u to pede in un angolo di 45 gradi. Mantene durante 45 segundos. è à pocu à 1 minut.
  5. Avemu da già passà à eseriti stati, è cumincianu cun un bigliu effittivu è populari. Se senta a terra con sus manos y pies, colocándolos sobre o ancho di e so spalle. Per rinfriscà a carica nantu à i musculi di a stampa, hè necessariu "torci" a pelvis inward. U corpu devendrà una linea recta.
  6. U prossimu exercitu per a perdita di pesu, propositu da Irina Turchinskaya, hè chjamatu "Varan". Posa à u to stomacu, doblegheghjate i bracci in i coddi. A cumpagnia viaghja à tufà u pettu à u pianu, aiutava di sulluzzà. Dopu questu, i bracce bent à i minzoglie si deve esse stati scatti. Mantene a pusizione per a quantità massima di u tempu.
  7. Pòccu nantu à a spalle, misu e mani in u corpu è doblegu una perna in u ghjinochju. Aghjustate a seconda pierda sopra u pianu, circa 30 gradi. Aghjunghjite a pelvis in tale manera chì si forma una linea recta in ligna. Mantene a pusizione per a quantità massima di u tempu.
  8. Questu esercitu hè chjamatu "Arrow". Posa à a spalle, stinendu i vostri brazzi à longu u corpu, appressu. A cumpagnia hè di sguassà una persa per allora per esse un angulu righitatu cù u corpu. Dopu à questu, ripetendu u muvimentu di a freccia, movendu u pede prima à a direcia, è da, à a manca. Hè impurtante ùn mancunu a pelvis off the floor durante l'exercitu.

Irina Turchinskaya recomenda chì seguite una dieta chì escludisci u cunsumu di e cajutù. Hè una dimarchja integrata chì vene bisognu boni risultati.