Ova di salvezza di perdita di pisu

Ova di salvà di perdita di pisu - hè un pruduttu unicu, chì ghjè incredibbilmente necessariu da una persona urbana. Bran hè un casu dura di granu, chì hè riccu à a fibra priziosa, chì face u nostru travagliu di u sistema digestivu cum'è un rolu.

Puderaghju pisu in u farina?

Perda di pesu cù l'aiutu di bran - un prucessu simpaticu è spurizatu. L'omu mudernu pesa una mancanza di fibbra: selezziunate u pane biancu di trizu, senza mancu di qualchì sughjettu di una cunceculu uttellu di granu, si trattamos da bè da farina d'alta calidad, in quali ùn ci hè micca una fibra, manghjanni u rossu biancu, chì in novu hè privatu di un tali componenti impurtanti, manghja l'ortu è i frutti chì puderanu arricchisce u nostru corpu cù a fibra.

Hè per via di stu stiliu chì e persone mudernu sò sempre avè u prublema cù u viaghju gastrointestinali è a funzione excretaria. Sì dite una dieta cù u bran à a vostra dieta - vi scurdà dinò di stinimentu è altri prublemi. Inoltre, a fibra permette u corpu per regulà u metabolismu, perchè l'energia chì venenu da l'alimentariu ùn sarà micca dipositu in a forma di grassu. E à causa di a grannizza di un pruduttu cum'è crazzu, ùn avete micca sentu pienu di famu, a vostra ingesta di mancià di ogni ghjornu diminuinu, è vi vede risultati bisogni in a vostra figura. Bran aiuta per perdiri u pesu in u più tempu.

Un zoccu hè megliu per a pirdenza?

Oghji, in ogni farmatica vi offre una schermu largu di frullu: trizu, centeno, triacca, avena. Avà venenu in forma, culori è certi even dolci (este tipu, sfurtunatamenti, perde u pesu nantu à u bran ùn avarà micca aiutu). Di sicuru, per restaurà a figura, deve sceglie un pruduttu naturali senza additivu. Ma ancu ricusendu tutte l'opcions cù tene, zucaroli è sapori, l'scelta hè sempre grande.

Di tutti i pussibbili varianti di salvame, hè a civosa chì anu un immubiliare straordinaria: sò capaci di assorbere un licenza 25 volte più grande ca u so propiu voluminu. Per quessa, se selezziunate una dieta per a farina d'avena, ùn avete micca fughjitu - ancu una piccula quantità di farina, sia licenza, creanu un sensu persistente di sàzia.

Cumu perchè pesu cù u bran?

Ci sò diversi modi di cumu per piglià un branu per a perdita di pisu. Fighjà parechji varianti:

Una dieta simplita nantu à u salvatu è u kefiru. Vi manghjà com'è solitu, ma rimpiazzà a cena (è micca di aghjunghje) cun una mugola di l'1% di kefir mixed with bran. Pudete ancu manghjà finu à vulite finu à truvà i risultati desiderate. Menu di mostra di u ghjornu:

Cumu usanu ramellu per a sopra spressiva? U metudu hè simile à l'anticu, solu questu ora un vetru di u kefiru d'un 1% cù una cullette di fruttu sustituisci l'ubligatoriu, lunch è cena. Pudete ancu Intrattenimentu cù una pumu durante u ghjornu, o ancu di un iocu sfracatu midà. In questa dieta hà bisognu di passà 3 ghjorni, per ellu chì hà da liberà di 2-3 kg.

Dieta in u bran è gradual. In questu casu, ogni unu di i vostri portali standard si deve esse cut à a meza (o, almenu, per cumincià cù un terzu), ogni volta prima di manghjà manghjà una cullette di bran è a so bè cù dui cristiani d'acqua. Cusì pudete manghjà 2-3 simane.

Sposta da quella scelta sceglite, avete da perderu pisu rapidamente o lentamente. In ogni casu, ci hè una regulezza: una perdita di piscia per una persona - circa 1 kg per simana. Cù sta perdita di pesu, i cambiunità qualitati si trovanu in u corpu, u pesu ùn tornerà micca prestu.