Queenstown Airport

A proximità di una di e cità turistiche più populari di a Nova Zelanda - Queenstown - hè l'aeroportu internaziunale. Annu, più di 700 000 persone utilizate u serviziu di Queenstown Airport è sta cifru hè criscente. Prima di tuttu, questu hè duvuta à u fattu chì si trova vicinu à u centru di u turismu, chì annunzianu visitate à un milone di clientele, ancu i residenti di l'altre città di New Zealand.

Infurmazioni ghjugna

Hè soru, cù un flussu di passageru, l'ariaportu ùn ùn accetta avativi in ​​notte, ma in 2008 l'amministrazione di l'aeroportu hà annunziatu chì u sviluppu di un novu sistema, chì implica ile di pista, accumincia. Questa hà da aumentà u nùmeru di vols è scaricate l'ariaportu in a serata.

Curiosamente, quasi a mità di i volu sò rotuli in u paese, chì indica a popularità di u trasportu aereu in New Zealand. In u invernu, quelli chì vulianu usà u trasportu aereu anu crescente, per via di a stazzioni di staciuni, perchè durante stu periodu, i voli charter da dui aerolíneas sò ancu introduttu, chì per questu scopu ùn utilizà micca solu avvi avianu pocu, ma ancu di Airbus A320 è Boeing 737-300 avvioli.

Un vechju privatu di ZK-GAB hè stata sospita da u soffiu di l'edificu di l'aeroportu, chì hè unu di i primi à rinfurzà l'aria da a piste di l'aeroportu di Queenstown . Hè un impurtante di stu locu.

Cumu ghjunghje?

L'Airportu Internaziunali di Queenstown hè situatu vicinu à a Calle Komani, chì pò accede à l'autostrada R61 à l'Ospitalettu di Queenstown. Dopu l'impegnazione per un kilomètre, nantu à a vostra diritta, vedi u aeroportu. A seconda opzione hè di ghjunghje nantu à a strada Victoria Street. Pò esse ancu scumpete da u R61 è avete bisognu à andà à u principiu di a strada Western Street.