Museu Marittimu Naziunali Austrariu


U Museu Marittimu Naziunali Australiana hè una di l' istituzioni culturale più distintiu di Sydney . Hè situatu à a spiaggia di Darling Bay è cumprendi parechji spiaghitivi chì passanu à quale ogni visitante pò imparta nantu à a storia di a navigazione in Australia da l'antichità à l'oghje.

Un fascinating journey through the museum

I preposizioni musei più famusi sò:

Eccu avete ancu amparà cumu cumandavanu i primi farici in u cuntinente, in particulare, u famusu faro à u Capo di Capò Bowling. A cullizzioni culligava una quantità numerosa di esetiti chì raportanu à a storia di e ballene in Australia. Tra d'elle, disinni, anch'elli di cortà, arponi, canna balla, in modu di ricustruzzione di u barca di ballene.

Ancu vi vede simuletti di i navi più diversi: da l'antichi vapuri aborigini à i destroyers moderni è ancu i barche. Quantu cume prestanu scuperti scientifichi enormi, una esposizione ligata à i strumenti navali dirà. I periculi di u mari sò ricordati di l'esposizione di denti è mandibula di i tiburoni preistorichi, è dinò una esposizione di canali di mari da ete tempi.

In più di i manifestazioni tradiziunali, u museu duve a so flotilla petite. À a spiaggia vicinu à e barche di bastimentu è i navi di parechji tempi anu allughjatu:

No menos famosu hè u barcu "Spirit of Australia", l'equipaggiu di quale hà stabilitu un novu recordu di veloce mundiale - più di 500 km / h, è paru pair "Barcelona", vittatu una medalla d'oru à i Jochi Ulìmpici in Spagna.

Anu ancu avè l'oppurtunità di paragunà i chartti di mare mudernu è mudernu chì i navigatori anu guidatu parechji seculi.

In u museu pudete cumprà un souvenirs for memory: a forma di marinara, mudelli di navi è altri simboli marini.

Visitu u museu

U museu hà pagatu è viaghjate gratuiti, ci hè ancu una cafeteria per u zitellu è un restaurant à a spiaggia, chì hè assai populari da i novi omi. In a vostra visita, aghjunghje l'armari di u sole è l'uggetti di sole, soprattuttu s'ellu pensa à studià e varchivi storichi in u portu per un bellu pezzu. Fotografèghjanu è film sparendu in u museu hè permessu, ma senza fiasca. Ci hè ancu Wi-Fi gratuitu.

Cumu ghjunghje?

U museu pò esse acquistatu in metru o in busu. Se avete sceltu un trenu, avete bisognu à andà à l'istazioni di l'Agljene, o Stazione Centrale. In u primu casu, avete bisognu di passà à u Ponte di Pyrmont, in u sicondu - per passà Chinatown è Darling Harbour. Un passaghju vi sarà micca più di 20-30 minuti.

Quelli chì si sò stallati in i subborgi d'orientali di Sydney, hè più piacevule à piglià u trasportu di u numicu 389, à pusà à quì à u bbuidu di North Bondi. Da u circondu di Circular Quay, induve ci sò assai oghje, si vulete, pudete caminari à u museu à pezu per una meza ora, o un libru di un taxi.