Quay di Serkular Ki


In u nordu di u centru cummerciale cintrali di Sydney hè u terraplante di Serkular Ki, chì era chjamatu "Terra di terra". Hè veramente una forma curvatu, perchè u nomu hè completamente ghjustificatu. Ma annantu à l'anni, u populu localu reduciu, perchè oghje hè cunnisciutu da i turisti sottu u nomu "Serkular Ki".

In u iniziu, a terraplana hè stata aduprata per a navigazione è per ella parechje anni avianu più di vint'anni trammi. E caminavanu da l'Estazione Centrale, cusì cun questu trasportu cumerciali era pussibule à venite à u terraplante da quasi nudda parte di a cità. A strada, in u 1861 à Serkular Ki fù u primu tramu nantu à a traccia di cavallo, chì face stu locu ancu di più legendariu.

Ciò chì vede?

Quay di Serkular Ki hè situatu trà u Cape Bennelong Point è a Rocks , perchè u locu hè incredibile pittorescu. In più di quelli paisaghji chì vinaranu nantu à a marina, ci saranu assai più diventori - parchi, ristorante, piaghje è, sicuru, ristoranti di e shopping, induve pudete cumprà ricordi interessanti è ancu robbi. Ci hè parechje stagioni di ferru, perchè sempre ci sò assai persone nantu à Serkular Ki, di quali ci sò assai i so residenti lucali.

Nantu à a marina sunnu l' Opera House di Sienne è u Portu di Ponte . Questu hè unu di i principale attraversu di Sydney, perchè un passaghju à longu u costu duverà l'oppurtunità di acquistà cun una struttura architetturale stuposa è valurizazione culturale. Inoltre, in a marina hè l'unica stazione ferroviaria di Sydney, chì hè l'orgogliu di i citadini.

No interessante interessante hè a visita à u museu di a giustizia è di a pulitzìa , i tesi di quale ci cuntò di a vita criminali di a cità. Stu museu hè pensatu per quelli chì anu rigalu di nervi, quandu vi cuntene nantu à terribili, e dui terribili crimini. Ghjustizia è Pulitica sorprese cù i so esibizioni è l'ambienti sana.

Serkular Ki hè ancu u centru di i maiori avvenimenti culturali di Sidney, hè quì chì i festaghji principale è i festivals sò luculati, è i pirotime sò urganizati per l'annu novu è u di l'Independence Day in u terraferma. U spettaculu hè veramente maravigghiusu, perchè vene à assai espettori.

U terrazzu hè unu di i posti più pùblici trà i turisti, è per quessa ùn hè micca surprisa chì ci sò parechje hotele quì. U più famusu di questu hè u Pullman Quay Grand Sydney Harbour. I so finestri supraneghjani u Ponte Portu, chì face stu locu unicu.

Cumu ghjunghje?

Quay Serkular Ki hè un locu bellu cunnisciutu è hè pussibule alcuni di alcuni cun u trasportu publicu - tramu, bus è ancu barche o catamaranu. Tuttu dipende di induve vulete arrivà, quandu si trova nantu à u mollu è u Circular Quay, ci vole cumpressu i rotatori di autobus 333, 380, 392, 394, 396, 397, 399 è 892. E se vulete voi prima turnate per visità u Museu di a Ghjustizia è a Pulizia, pudete avè aduprate i rotuli №301, 302, 303, 377, 507, 515, М52 è Х03.

Per via, per arrivare à u terraplante ùn hè micca difficiule, perchè assai signa di u Sydney orientale vi fanno avanti.