Museu di i Bancu Noti à u Bancu di Ricerca d'Australia


Quandu u museu standard di u viaghju hè digià un pocu bored, pruvate visità u museu di i Bancu Noti à u Banku di Ricerca d' Australia . Da i so esposi esse pigliatu una idea di quantu parechji seculi l'apparizione è u rolu di l'unità monetaria di u paese variendu contr'à u sfondate di situazione crisa è di situazioni pulitica constantemente cambiante. Eccu averebbe saprìanu quale era di circulu in a circulazione in l'assuluzzioni coloniali è cumu si spargiu in carte di crèditu per tuttu.

Storia di l'apertura museu

U direttore di u Banku di Ricerca d'Australia hà decisu d'apre u porte di u so museu per i visitori l'1 di marzu di u 2005. Dopu qualcosa, qualcunu pò cunnosce acquistendu cù qualunque di l'unità monetaria un anu utilizatu annantu à u cuntinente, è per studià materiali riguardanti questu è salvatu in l'archivi bancari finu à u ghjornu oghje.

Esposizione di u museu

A cullizzioni di u museu hè divisu in parechji esibizioni tematichi:

  1. "Figurita prima di u 1900 (prima di a furmazione di a Federazione)". Eccu i primi i bancari, chì anu intruduciutu l'australiani. Prima di quessa, anu stati cummirciali nantu à u principiu aborigine, usendu scambiu. In u 1851, i sculturi d 'oru eranu scuperte, postu chì l'autorità decide di creà a so valuta, chì era esse un strumentu per risolviri crisi finanziarii.
  2. "A nova valuta: 1900-1920". Dopu u 1901, u guvernu Commonwealth hà iniziatu à trattà cun l'issueu d'inizià una nova munita, è l'exposizione include i ducumenti più impurtanti per questu prossime. Legislazione chì regulava a rottazione di currenza hè stata aduttata in u 1910. In u 1911 u Banku di Ricerca di l'Australia hè stata aperta è u primu settulu unicu di billetti australiani era publicatu. U so designu riflittendu a prevalenza in l'economia di u paese di quellu tempu di u compitu agriculu è u travagliu nantu à a tarra.
  3. "I prublemi di u bancu. 1920-1960 ». Duranti stu periodu, u paese si face cun prublemi e coperci, chì hà purtatu à cambiamenti in l'emissione di billissimi. A mostra prisenta à trè novi serie di a denominazione più bassa, emesa à l'anni 1950.
  4. "U Bancu Riservà è Reforma di Munita: 1960-1988". U Bancu di a Retaurazzioni d'Australia hè stata cumpletamenti rispunsevule di issuazione di bancari. L'intruduzioni di u sistema decimale, ancu a migliurà di e tecnulugia di stampa, hà purtatu à l'emissione di billissimi di a denominazione altissima, chì vi pò cunsiderà à questa exposicion.
  5. "Una nova era - note of the polymers currency. Dapoi u 1988 ". Duranti stu pirìudu, un veru piacè successu in a prughjettu di a mozza australiana. U dinari di carta era plastica, diferendu in u so designu unicu. Puderete avè bisogna à evaluà e so meritu ind'è stu locu.
  6. "U soldi". Questa dimostrazione hè pensata per illustrà cum'è a mamma hà insignatu i figlioli in furmazione in a fine di u seculu passatu. Trà l'exhibiti truvà piggy banks, libri illustrati nantu à e munimenti è denominazioni di carta emessu di u Bank of Australia, libri cume.

U museu havi circa 15 000 imagine discrivinu a storia di u stabilimentu di l'istituzioni naziunali di u benzinare è u Commonwealth Bank, in più di diversi avvenimenti finanziarii cunnessu à sti istituzioni.

Cumu ghjunghje?

Sè da u trasportu publicu Preferitevi un trenu di a cità, avete bisognu à l'estazioni Martin Place o St James, chì quellu chì hè in vicinanza immediata di u museu. Da Circular Quay, pudete piglià l'autobús numero 372, 373 o X73 è fughje à a Place Martin (Elizabeth Street).