Reykjavik Airport

L'Alpi di Reykjavik (Reykjavíkurflugvöllur- isl.) - l'unità di l'aérua principali per i servizii di serviziu domestici da / à a capitale di l' Islanda . Hè situatu un centru di chilometri da u centru di a cità, riceve è produce l'aerei di passaghju chì volenu in Islanda, Groenlandia è l'Isole Færnete, è sirvia i vogliiti in sopra à l'Atlanticu. L' aviazione di Reykjavik hè utilizatu com'è terminal di lagnante di risque, se l' uperientu Keflavik International Airport per una ragione ùn accetta micca ei avviò à u Boeing 757-200.

À l'arghjintinu in Reykjavik, dui cundutti sò basati - Air Iceland e Eagle Air. Dui i trè piani à l'annu, dui sò attivamente operati. L'Alpi di Reykjavíti hè pussibuli di l'intrapriża statuniana Isavia.

Storia è perspettivi di l'aria di Reykjavik

Per a prima volta l'avione islandese Avro 504 hà voltu à l'aria di Reykjavik 97 anni fà, quandu, in u so locu, ùn era ancu un centru di l'aériatni cun l'infrastruttura propria. A custruzione di u campu è u terminal hè stata cuminciata da l'armata britannica in u vaghjimu di u 1940, quandu a Siconda Guerra mundiali era in giru. Dopu à 6 anni, l'airport hè trasferitu à u guvernu di l'Islanda è l'Administration di Aviación Civile di Islanda, sottu u so cuntrollu hè ora.

Reykjavik hà hà sviluppatu significativamente u so tarritoriu da a custruzione di u campu di l'aéroportu, cusì l'ombra di Reykjavik hè quasi in u cori di a capitale. Questu arrangement crea difficulazioni per a cità è i residenti, ma hè piacevule à i passageri.

I prospecti di l'aeropruitu in Reykjavík sò disputi dispunibule, i participanti di quali anu consideratu parechje scelte: per abbandunà l'installazione di l'aria in u stessu locu, di custruisce un novu aeroportu in a capitale, per trasferisce i vols domestici à l'Ìndici Internationale di Keflavik è di cercà l'ufficiu di Reykjavik. I risultati di u referendum nantu à u destinu di sta burulezza di l'aria, chì hà fattu 15 anni fà, hà dimustratu chì più di u 48% di i votanti vonnianu quede u postu finu à u 2016. Comu esse stimatu, quellu annu hè venitu à a fine u terminu di u pianu di sviluppu generale di Reykjavík.

Aiacciu è diretti versu l'aria di Reykjavik

In u territoriu di l'aeroportu di Reykjaví, ci sò dui termichi chì operanu in diverse lochi di e piste. Unu di elli accetta volsi domestici è internaziunali di Air Iceland, l'altru - sirvia serve di u trasportu domesticu è internaziunale di u trasportatore Eagle Air.

Air Iceland vola per Akureyri , Egilsstadir , Isafjordur , Kulusuk, Nerlerit Inaat, Nuuk. A cumpagnia Eagle Air - in Bildudalur, Gyogur, Hoebn, Soydarkroukur , Vestmannaeyar. Inoltre u trasportatore Mýflug realizà vols charter da l'aviazione di Reykjavík e vols per assistenza medica d'urgenza. In u 2015, u trafficu di passageru di l'aeroportu in Reykjavik fughjenu quasi 389 mila persone.

Cume si avvicina versu l'aria Reichjavik?

Cumu a terminal hè situatu in u centru di a capitale di l' Islanda , ùn hè micca difficiule d'arrivà. Pudete piglià un taxi o piglià un autobus à l'istazione BSÍ, chì hè di 1,6 km di l'aeroportu.

Aiutu infurmàticu nantu à l'aviazione di Reykjavík: